hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 193
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az Élelmiszerkönyvtől eltérő nevek használatával lehetséges más összetétellel gyártani a termékeket.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online
2017-08-31

A malmok a tavalyinál magasabb árat adnak a jó minőségű búzáért. Az exportpiac továbbra is nyomott.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

Vegyes képet mutat a vállalatok kapacitáskihasználtsága.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

Közép-Európában a maga nemében páratlan méretű a kecskeméti létesítmény.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-17

Görböc, Rozs és Szalmaláng: ez a három termék nyerte az idén a Magyar Pékszövetség versenyét.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-16

Lehetne, de az élelmiszerlánc egésze elegendő biztosítékot ad minden fogyasztónak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Globális szinten várhatóan mintegy 160 ezer üzletember vált majd belépőjegyet az eseményre.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.