hirdetés
2018. február. 24., szombat - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 207
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Az új üzlet és szolgáltatás a Spar Online, amely 15.500 megrendelhető terméket kínál.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

A Gyermelyiről kevesen tudják, hogy a malmászat, tésztagyártás mellett pékséget is üzemeltet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Pékszövetség: az extra költséget a pékek be fogják építeni az áraikba.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A 2017-es aratás óta jelentős költségnövekedéssel szembesültek a malmok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-18

Franchise-rendszert dolgozott ki „okos” élelmiszerek gyártására a Hajdúsági Sütödék-csoport.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A sütemények alapanyagának kiválasztása meghatározó szerepet játszik az ünnepi hangulat alakulásában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-05

Az úgynevezett okoskenyerek egyelőre csak néhány helyen kaphatók, de egyre keresettebbek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

A mezőgazdasági vállalkozások valamennyi feketén foglalkoztatott munkavállaló 9 százalékát alkalmazták.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-15

A Pékszövetség minden évben 3 különböző díjat oszt, 2-2 szakembernek, illetve vállalkozásnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Anuga: Elena Bergmann, a berlini POSpulse cég marketing es PR vezetője az Amazon megjelenésének hatásairól beszélt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.