hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1334
#1
Élelmiszer Online
2018-02-16

Kérdés, hogy a diszkontlánc folytatja-e a márkafelvásárlás gyakorlatát. A brandet viszont bővíteni fogja. Frissített! 

#2
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#3
Élelmiszer Online
2018-02-15

A fogyókúrák időszakáról. Böjt idején „belülről” táplálkozunk, azaz az önkéntes megvonáskor az energiát nem a bevitt élelmiszerekből, hanem testünk táplálékraktárából nyerjük. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Akik megvizsgálják az áru eredetét a Magyar Termék védjegyeit tartják a leginkább megbízhatónak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-02-13

Minden eddiginél kevesebb ideig figyelnek, folyamatosan online-ak, és immunisak az online hirdetésekre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Szerencsétlen esetben túlnyomás következtében az ital palackja akár szét is robbanhat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

A NÉBIH Borászati és Alkoholos Italok Igazgatósága lendült akcióba legutóbb.

#8
Élelmiszer Online
2018-02-09

Exkluzív interjú Fazekas Endrével, a Sió-Eckes Kft. egykori, a Pek-Snack Kft. jelenlegi ügyvezetőjével.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-06

Szépség- és testápolás: új piaci lehetőségek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Tenderen nyerték el az ásványvíz online kommunikációját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.