hirdetés
2017. december. 12., kedd - Gabriella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1312
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A cég 14 év után új médiaügynökséget választott.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Karácsonykor a cég 6 millió nyalánksággal várja üzleteiben a vevőket.

#3
Élelmiszer Online
2017-12-05

Egyre többen választják a minőségi csokoládékat, felfutóban a laktóz- és gluténmentes, illetve bio termékek.

#4
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-01

Újabb véleményvezér ügye zárult kötelezettségvállalással.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-28

Limitált kiadású whiskey-vel ünnepli legendás bárját a Jack Daniel’s.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Novemberben az üzleti szférán belül szinte minden ágazat bizalmi indexe kisebb-nagyobb mértékben emelkedett.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-26

A Mogyi Kft. az idén a tavalyihoz hasonló, 24 milliárd forintot meghaladó árbevételre számít.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A kommunikációs ügynökség célja, hogy így még több területen nyújthasson egyedi megoldásokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Sikeresen zárta le első véleményvezérrel kapcsolatos ügyét a hivatal. /Frissített/

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.