hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1289
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20
#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Először Budapesten erősítenének, hogy külföldre is kiléphessenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

The Famous Grouse és a The Macallan igyekszik újdonságokkal meglepni a közönséget hétvégén.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az ALDI szakácsai a nyári fesztiválokon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

„Hozzunk ki többet kedvenc sajtunkból!" névvel indult el a sorozat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Egy új gigantikus szereplő halkan kezdi totálisan bekebelezni a halikrák piacát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.