hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 296
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Kávéfogyasztási szokásokat kutatott az OMV.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

Egyre népszerűbbek a humanitárius szervezet sajátmárkás termékei.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-08

A kiskereskedelemben nem száraz a november: most meglódul, decemberben pedig tetőzik az égetett szeszek forgalma.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-05

Hagyományos, elegáns és természet ihlette dekoráció az Auchan ünnepi kínálatában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

Az első kilenc hónapban összességében a teljes ásványvízpiac is bővült.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Három kategóriában is elismerésben részesültek az üzletlánc sajátmárkás termékei.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

Tarol a 300+ grammos, sonkás és szalámis fagyasztott pizza.

 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

Az elmúlt két évben nagymértékben erősödött a láncok nevével fémjelzett kereskedelmi márkák részaránya.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-08

21 millió eladott darabbal a kategória értékbeli éves forgalma kétszámjegyű növekedést generált.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.