hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 303
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

A decemberi forgalom 12 százalékot hoz a 170 milliárdos édességpiacnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

A napsütötte spanyol fáktól a magyar asztalokig.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

A vásárlói szokásokra szabott választékkal várja az ünnepet az áruházlánc

#6
Élelmiszer Online
2018-11-22

A hazai gyógynövényeknek az exportértékesítés mellett jelentős a belföldi piaca is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-21

A gyártás fenntarthatóságát vagy etikusságát a vásárlás során a nők fontosabb szempontnak tartják.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Kávéfogyasztási szokásokat kutatott az OMV.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

Egyre népszerűbbek a humanitárius szervezet sajátmárkás termékei.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.