hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3749
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

A NAK és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács közös támogatásával kezdődhet meg a kurzus.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Ausztria kormánya több szervezettel karöltve intenzíven dolgozik a strapabíróbb növényfajták nemesítésén.

#3
Élelmiszer Online
2019-02-14

A kiállítók március végéig kedvezményesen jelentkezhetnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

A helyi élelmiszerbiztonsági hatóság már kivonta a 12 tonna húskészítményt a kereskedelmi forgalomból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> e-útdíj
2019-02-12

Az e-útdíj rendszerben a bevétel háromnegyede származott a 3,5 tonna feletti tehergépjárművek úthasználatából.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A roadshow  üzenetei tavaly 35 állomásból álló rendezvénysorozaton több mint 1,5 millió emberhez jutottak el.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-01

Az EU‒Japán kereskedelem évi 36 milliárd euróval bővülhet a megállapodás teljes körű végrehajtásával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

1,2 milliárd forintról, összesen 2,4 milliárd forintra emelkedett a keretösszeg.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Nagyszabású kereskedelmi egyezmény lépett hatályba az EU és a felkelő nap országa között.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

2018-ban már több mint 100 ezer rászorulót támogatott napi élelmiszer-adománnyal a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.