hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3633
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Dobozonként 30-40 forinttal emelkedhet az ára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Idén három kategóriában hirdettek győztest a Pékszövetség versenyén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A 2017-2018-as exportidőszakban Ukrajna 40,9 ezer tonna almát exportált, 3,2-szer többet, mint előtte.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Minimum 20 ezer forintot mindenképpen ki kell csengetni a tanszerekért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A verseny zsűrijének nagyon ízlett a hidegen sajtolt BIO kukoricacsíra-olaj.

#6
Élelmiszer Online
2018-08-07

Az ország tortái és kenyerei is kóstolhatók a Magyar Ízek Utcájában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A hónap közepe különösen mozgalmas időszaknak ígérkezik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

A KSH összegezte a magyar háztartások 2017-es fogyasztását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A fokozott meleg drasztikusan növeli az ásványvizek, üdítők, sörök iránti keresletet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Jóval több salátát és rengeteg cukros üdítőt teszünk virtuális kosarunkba a forró hónapokban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.