hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3605
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A Tudatos Vásárlók Egyesülete tíz különböző budapesti vendéglátóhelyet vizsgált.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Az előállítói és a kereskedői oldal mellett a vásárlókat képviselő civil szféra is részt vett a beszélgetésen.

#3
Élelmiszer Online
2018-06-14

A legnagyobb kihívást az volt, hogy oda kellett adnunk dédelgetett márkánkat, elengedve az ellenőrzést felette.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A meleg tavasz kissé megbolondította a mezőgazdaságot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Az állattartók számának csökkenése mellett a megfelelő oktatási háttér is hiányzik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Magyarországi előállítású élelmiszerek fogyasztására sarkall új kampányában a Médiaunió Alapítvány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Elindították a ,,Gödöllői Program"-ot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-07

Egészséges étkezés, anélkül, hogy órákat töltenénk a konyhában – erre ad gyakorlati megoldást a GLOBUS.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A bűnszervezet cukortól a napszemüvegig rengeteg árucikkről állított ki hamis kontót az ügyfelek részére.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A táplálkozási ajánlások szerint naponta fél liter tejet, sajtból 6-7 dkg-ot kellene fogyasztanunk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.