hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 133
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

A „savóvodka” után itt az okaraliszt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Új megoldás született a sajtgyártás melléktermékének hasznosítására.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Globális élelmiszerpazarlás: frissen a szemétbe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Gyengébb szinten stabilizálódhat a hazai fizetőeszköz - erősödhetnek a saját márkák.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-19

A magyar cukrászok szerint óriási átverés az albán óriásfagyi, még akkor is, ha szabályokat nem sért.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-14

A lánc több üzletét is megfenyegették, már nyomoznak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Csak nem hagyják már parlagon a tejtermékek gyártása közben keletkező mellékterméket!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

A három kulcsszó: transzparencia, mesterséges intelligencia, natív.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A Kárpát-medencei borkultúra mélyreható bemutatásának szentelnék a komplexumot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.