hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 40
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

A 2016-os labdarúgó Európa Bajnokság idején 12 millió korsóval több sör fogyott.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A lépéssel az európai trendekhez is igazodnánk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Vagy legalább is hivatalos formát május 11-én adtak az „időszak” kezdetének.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Beszélgetés Schillinger Attilával, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatójával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Emelkedik az új típusok és a felsőerjesztésű, kézműves sörök forgalma.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Tavaly éves szinten gyakorlatilag megduplázódott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-27

Nagyot ugrott az alkoholmentes sörök fogyasztása hazánkban: a bővülés üteme 25%-os.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A kisüzemi főzdék krémjét tömörítő Kraft Sör Egyesület is támogatja a törekvést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A kilencvenes évek rekord értékeihez képest például a kanyarban sincs.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-24

Nőtt a sörfogyasztás az elmúlt meleg napokon, a sörgyárak teljes kapacitással működnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.