hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Élelmiszer Online
2017-09-06

A budapesti székhelyű Scitec termékeit a világ 90 országában fogyasztják profi és hobbisportolók.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Júliustól Gyenes András tölti be a posztot.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-07

Mi mindent vizsgálnak a független laboratóriumok, és hogyan érdemes eljárniuk a felelős gyártóknak. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-05

Lássuk, milyen a táplálékkiegészítőket gyártó cégek marketingje!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-07-16

Hogy melyik márkának voltak a legeslegszebb lányai, az olvasók döntik el!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.