hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 362
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-21

Tavaly a Kínába irányuló összes magyar export meghaladta az 500 milliárd forintot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalkozások tevékenysége immáron a bankszektor figyelmét is felkeltette.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A vaj éves szinten hatalmasat drágult.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Nehéz idők járnak a hazai húsipari vállalkozásokra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Az elmúlt időszakban jelentősen felfutottak a feldolgozók költségei.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A bárány iránti keresletcsökkenést kompenzálta az arab országokba irányuló kivitel.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarországon a sertéságazat kibocsátása 6,1 %-kal nőtt, a vágóhidak teljesítménye 5 %-kal bővült.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az internetes élelmiszer-kereskedelemben nagy lehetőségek rejlenek a magyar ágazat számára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

Vegyes képet mutat a vállalatok kapacitáskihasználtsága.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-23

Csak a sertésvágásokról jöttek pozitív hírek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.