hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 387
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Magyarországon évente közel 300 milliárd forint veszteséget okoz a tevékenység.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

Ambíciózus tervekkel vág neki a ciklusnak az új agrárminsizter. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

2017-ben az előzetes adatok szerint a mezőgazdaság a hazai GDP termeléséhez 3,3 százalékkal járult hozzá.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

3 nap alatt 60 ezren látogattak el a XXV. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-09

Az idén ötödik alkalommal rendezi meg a Baromfi Termék Tanács (BTT) a Baromfi Világnapot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-08

A sertéspestis állategészségügyi és nem élelemiszeripari probléma.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-07

Újra terítéken az 5%-os áfa - üdvözli az együttműködést a Magyar Pékszövetség.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Az élelmiszeripari szereplők üdvözlik a kormány eddigi lépéseit, csak keveslik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Megállapodott az EU Mexikóval, Japánnal és Szingapúrral. Hazai termékek is profitálhatnak. 

#10
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.