hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1382
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A franchise partnerek is csatlakoztak a szakképzési rendszerhez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Idén először tapasztalható árzuhanás az alapvető élelmiszer-alapanyagok esetében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-11

Az elmúlt egy évben a tyúkok száma mindazonáltal megcsappant.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

A komplexum várható bekerülési értéke 12,5 millió euró lesz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Heves-megyében zsugorodott a vírus által lefedett zóna.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Az utóbbi időben az egyedszám és a kvalitás korántsem azonos ütemben növekedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

45 ezer sertést semmisítenek meg négy mobil tetemégető munkábaállításával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Pazar külsőségek között tartották meg a Kínai Agrárpromóció Konferenciát Budapesten.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-26

Évi egymilliárd forintos forgalom mellett jön fel a grillsajt is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

A bolgár hatóságoknak a Romániában sokasodó ASP-gócpontok miatt ritkítania kell az állatok helyi populációját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.