hirdetés
2018. november. 21., szerda - Olivér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1434
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Újabb Bihar megyei településeken mutatta ki a  kórokozót a romániai illetékes hatóság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

A világ legnépesebb országa nyitott a magyar gabonafélék, az állati termékek és a bor importjára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az egyeztetés alapját az október 2-án Tarcal település közelében megállapított vaddisznó eset adta.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Idén szeptemberben 6,2 százalékkal nőttek a mezőgazdasági termelői árak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

73 millió forintos keretösszeggel támogatják a sertéságazat piaci megjelenését.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-07

Prémiumkategóriás élelmiszerekkel mutatkozott be a magyar agrárium Sanghajban.

#7
Élelmiszer Online
2018-11-06

Agrárpavilonnal és látványkonyhával népszerűsíti a magyar élelmiszereket Kínában az AMC.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

A baromfi termékek embargójának teljes feloldása még várat magára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Újabb cégek juttathatják el termékeiket a városállamba.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A holland gazdák közel 80%-a abbahagyhatja tevékenységét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.