hirdetés
2018. augusztus. 16., csütörtök - Ábrahám.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 575
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Az elmúlt két hónapban több országban is rosszabbodott a járványhelyzet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-06

Egész Európában kevesebb gabona termett, és a disznótakarmány is többe került, mint korábban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Az ország kormányánál egymást érik a válságtanácskozások.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

A KSH összegezte a magyar háztartások 2017-es fogyasztását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Az állatartásban való kevesebb antibiotikum használatát célozza a Dr. Bata új kutatása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A franchise partnerek is csatlakoztak a szakképzési rendszerhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Idén először tapasztalható árzuhanás az alapvető élelmiszer-alapanyagok esetében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Heves-megyében zsugorodott a vírus által lefedett zóna.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Pazar külsőségek között tartották meg a Kínai Agrárpromóció Konferenciát Budapesten.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

A bolgár hatóságoknak a Romániában sokasodó ASP-gócpontok miatt ritkítania kell az állatok helyi populációját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.