hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 581
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Az állategészségügyi szakemberek haladéktalanul megkezdték a szükséges intézkedések végrehajtását.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

A cél az afrikai sertéspestis térhódításának megfékezése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

A hurrikán nyomában felduzzadt folyók legalább 60 baromfitenyésztő gazdaságot árasztottak el.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Egyre több unión kívüli ország függeszti fel az államból származó sertéshús behozatalát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Föld sertéshústermelésének 10 százaléka potenciálisan veszélyben van.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Nyilatkozott Bognár Lajos az MCS Vágóhíd Zrt. 2016 áprilisában átadott telephelyén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Az elmúlt két hónapban több országban is rosszabbodott a járványhelyzet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-06

Egész Európában kevesebb gabona termett, és a disznótakarmány is többe került, mint korábban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Az ország kormányánál egymást érik a válságtanácskozások.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

A KSH összegezte a magyar háztartások 2017-es fogyasztását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.