hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Élelmiszer Online
2017-07-17

A sertéshús- és az élősertés-kivitel is emelkedett a tavalyihoz képest.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-08

Tavaly a tejtermékek ára éves szinten 30%-ot zuhant.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-07-29

Egymást bünteti Kijev és Moszkva.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-02

A világ legterjedelmesebb államában helyileg tiltott növekedést serkentő szereket mutattak ki a legkisebb földrészről importált állatok szervezetében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2010-03-31
Az évkezdet mindig nehéz a húsipar számára, a mostani azonban alulmúl minden várakozást. A belföldi kereslet még a tavalyinál is alacsonyabb. Az év egészére vonatkozó várakozások is hasonlóak, hiszen a válság miatt elfogynak a fogyasztók tartalékai, újratermelődésükre csekély az esély. Előrejelzésem szerint ebben az évben a húsipar belföldi piaca mennyiségben várhatóan 4-6 százalékkal fog szűkülni. Ez persze nem jelenti azt, hogy értékben is csökkenni fog, hiszen a fogyasztó árak szintjén az elmúlt évet is értékbeli növekedés jellemezte (3-5%). (Fórián Zoltán cikke az Élelmiszer márciusi számában jelent meg.)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.