hirdetés
2018. augusztus. 16., csütörtök - Ábrahám.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 95
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-10

Afrikai sertéspestis - Főállatorvos: kampány indul a vírus megelőzése érdekében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Az elmúlt két hónapban több országban is rosszabbodott a járványhelyzet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Az ország kormányánál egymást érik a válságtanácskozások.

#4
Élelmiszer Online
2018-07-27

Újra megnyílt a lehetőség az exportra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Megerősítette az afrikai sertéspestis (ASP) jelenlétét a Román Állategészségügyi Hatóság.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A FAO szakértői idén is számba vették az élelmiszerláncból fakadó várható kockázatokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Úgy tűnik a magyar határ mellett már majdnem minden terület fertőzöttnek tekinthető.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Újra szállíthatóak állateledelek, növényi eredetű takarmányok Ukrajnába.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Heves-megyében zsugorodott a vírus által lefedett zóna.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

45 ezer sertést semmisítenek meg négy mobil tetemégető munkábaállításával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.