hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 124
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Kezdenek felhalmozódni a készletek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-04

A kazahoknak a szarvasmarha tenyészállatok mellett tejelő marha, bárány, baromfi, sertés és vetőmag importjára is szüksége van.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-29

Temes és Arad megyében is kimutatták a kórt a szakemberek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-28

Ismét kiszállíthatók a sertéshús és nem hőkezelt sertéshúskészítmények Szingapúrba.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A rendezvényen többek között az afrikai sertéspestis vadászatra gyakorolt hatásairól is szó esik majd.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Vizsgázni a tananyag elolvasását követően 2019. január 14. és december 13. között lehet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A tavalyi évet több mint hatmilliárd forint árbevétellel zárta a társaság.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Értékes tapasztalatokkal gazdagodott ausztriai tanulmányútja során a NAK sertéságazati munkacsoportja.

#10
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.