hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 106
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Félmilliárd forint jut az afrikai sertéspestis miatti kártalanításra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Az állategészségügyi szakemberek haladéktalanul megkezdték a szükséges intézkedések végrehajtását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

Elsősorban az érintett területek kockázati besorolása módosult..

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

A cél az afrikai sertéspestis térhódításának megfékezése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Egyre több unión kívüli ország függeszti fel az államból származó sertéshús behozatalát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Nem számíthat semmi jóra az uniós sertéspiac.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Föld sertéshústermelésének 10 százaléka potenciálisan veszélyben van.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

A vírus jelenléte kétségbeesett akciókat vált ki a román gazdákból.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-29

Ismeretterjesztő rajzfilm világosítja fel a sertéstenyésztőket, hogy miként fékezhetik meg a kór térhódítását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-27

Európa második legnagyobb sertésfarmját támadta meg az Afrikai sertéspestis.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.