hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

Mindenképpen az ország határain kívül kell tartani a vírust!

#2
Élelmiszer Online
2017-07-12

Az itt gyártott baromfi vakcinát számos országba exportálják, a termelés 95%-a külpiacokra történik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

Ukrajna szinte teljes területéről érkeznek bejelentések a betegségről.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

Eddig két vaddisznótetemben mutatták ki a vírust.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-13

Az agrárszakmai beszélgetésen felhívták a figyelmet távol-keleti importtermékek veszélyeire.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-07

Az élelmiszer-hulladékok gazdasági haszonállatokkal történő feletetése szigorúan tilos.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-02

Egy elhullott vaddisznótetemből mutatták ki a kórokozót.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Óriási szükség van az állatorvosok szakértelmére, tudására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-10

A korábbi gyakorlatnak megfelelően számítani lehet a Bizottság segítségére.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

A betegség bármikor átlépheti az ukrán-magyar határokat

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.