hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 78
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A tárcavezető arra biztatja a helyi cégeket, hogy  ne Magyarországról importálják az élősertéseket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A vírus megállapítását követően az országos főállatorvos minden szükséges intézkedést elrendelt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-14

Ötvenezer közfoglalkoztatottat irányítana át a versenyszférába az agrárium számára Nagy István.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

3 nap alatt 60 ezren látogattak el a XXV. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

Az állam illetékes hatósága május 7-én vezette be a korlátozást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-08

A sertéspestis állategészségügyi és nem élelemiszeripari probléma.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Az országot nem rettenti el a hazánkban április 21-én vaddisznókban megállapított afrikai sertéspestis.

#8
Élelmiszer Online
2018-05-03

Korábban Szerbia, Japán, Tajvan, Szingapúr és Dél-Korea hozott hasonló intézkedést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-03

A NAK felhívja a sertéstartók figyelmét a megelőzés fontosságára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

Újabb országok zárják be kapuikat a magyar sertés előtt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.