hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 56
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

A baromfi termékek embargójának teljes feloldása még várat magára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A holland gazdák közel 80%-a abbahagyhatja tevékenységét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-23

A WHO és az EU is stratégiai célként fogalmazta meg az antibiotikumok visszaszorítását az ipari állattartásban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

3 nap alatt 60 ezren látogattak el a XXV. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-29

A 4 milliárd forintos beruházást a Claessens Group fogja megvalósítani a somogyi településen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Virtuális hízlalás, valódi disznótor.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-07

Már az év első 11 hónapjában meghaladtuk a 2016 egész évi 8 milliárd eurós (2400 milliárd forint) szintet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

Sorban állnak a termékpályák a kedvezményért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-13

Egymillió tonnával szárnyalta túl a szükségleteit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-15

A felvásárlási árak csökkenő trendje megfordulni látszik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.