hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 116
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-14

Újszerű megfogalmazása annak, hogy a gyümölcslevek finom íze a gazdák odaadó munkájának és szeretetének köszönhető.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-09

Exkluzív interjú Fazekas Endrével, a Sió-Eckes Kft. egykori, a Pek-Snack Kft. jelenlegi ügyvezetőjével.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-10

Fazekas Endre az új ügyvezető.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#5
Élelmiszer Online
2017-06-28

A termékcsomagolás versenyünkön 11 kategóriában összesen 25 díjat osztottunk ki.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Például futni. A gyümölcslémárka új kampányát a Bold készítette.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-21

Őket lehet támogatni a piros kupakokkal.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-23

Kategóriájában Magyarországon készült el a világ legnagyobb mozaikképe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.