hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 110
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-21

Általában kettő–öt, de esetenként akár tíz százalékkal is növelhető egyes kategóriák bolti forgalma kategóriamenedzsment révén. Kategóriamenedzsment külföldön.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

A Soproni egyik új büszkesége bronz minősítést szerzett az International Beer Challenge idei megmérettetésén.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-26

Balthas Klein az európai, ázsiai divízióban töltött be pozíciókat a nemzetközi cégcsoportnál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Júliustól Gyenes András tölti be a posztot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-04-25

Mi azt hittük, hogy ez egy internetes vicc. Nyílik a termékipari kudarcmúzeum.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-06

Tavaly itthon közel 230.000 tonna terméket állított elő, ennek közel 90 százaléka exportra készült.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

Kiskereskedelmi trendek 2025-ig.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

Mi a közös Orbán Viktorban, a Fornettiben, az Ikeában és az Arany Ászokban? Folytatjuk a Kreatív márkatoplistáját.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-13
#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-07

December 1-jétől a hazai húsiparban elismert Kovács László a Pápai Hús ügyvezető igazgatója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.