hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 120
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2018-05-30

A Lidl beszerző munkatársai ezúttal a bio és a mentes piacon aktív gyártókkal találkoztak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-29

Gyereknapi statisztikákat mutatunk az egyik legnagyobb hazai webpláza adatai alapján.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#4
Élelmiszer Online
2018-03-13

Exkluzív interjú Balogh Leventével, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnökével

#5
Élelmiszer Online
2018-03-06

Fordított utat járt be a sikertörténet: a pálinka hamarabb kapott védelmet, mint az alapjául szolgáló gyümölcs.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-01

A piacra lépés koordinációját és a cég itáliai leányvállalatának támogatását az ausztriai HOFER KG végzi.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-12

A mangalicaágazat átlagos éves árbevétele 11-12 milliárd forint, ebből a termelőké 4,0-4,5 milliárd forint.

#8
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A Modern Gyárak Éjszakáján az érdeklődők betekintést nyerhetnek az ország legkorszerűbb termelőegységeibe.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Az élelmiszeripari innovációk tudományos háttértámogatása is a feladatai közé tartozik majd.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.