hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-15

Készek és képesek többet költeni rá a fogyasztók: a snack sokaknak a negyedik főétkezés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

A vásárlás gyakorisága csökkent, a tranzakcióméret nőtt. Mérsékelt növekedés, változó trendek itthon a kiskereskedelemben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá a Sága Foodsnál az új tulajdonos.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-01

Árral szemben úszni — tanulmány a sikeres választékstratégia kialkításáról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Főleg az extrudált termékekre esküsznek.

#10
Élelmiszer Online
2017-04-06

A Szövetség elnöke, Sánta Sándor a tavaly év végén készített átfogó kutatás eredményeiről beszélt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.