hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-01-02

Nem szeretjük a mesterséges adalékanyagokat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-07-24

13,5 ezer tonna magyar búzát használ fel idén lisztes termékei előállításához a Chio termékeket gyártó Intersnack Magyarország Kft.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-12-10

A United Biscuits (UB) eladja a sós snack piacon működő divízióját, a KP Snack-et, amely a brit piac második legnagyobb vállalata.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2012-01-26

A Chio Magyarország Kft. - a hazai snackpiac vezetőjeként - 11,6 milliárd forint árbevételt realizált 2011-ben, amely mintegy 5%-os csökkenés az előző évhez hasonlítva.

#6
Élelmiszer XVIII. évf. 5.szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2010-05-14
A válság alaposan érezteti a hatását a snackek piacán, ami némiképp érthetô is, hiszen a fogyasztók ennek a szegmensnek a vásárlásáról tudnak az elsôk között lemondani. Emellett a vásárlók még inkább az olcsóbb termékek, a saját márkák felé fordulnak. Igaz, egy olyan jelentôs sportesemény, mint az idei labdarúgó-világbajnokság, jócskán javíthat az értékesítési mutatókon.
#7
Élelmiszer Online
2009-05-19
Igyekszik követni a piaci igények átalakulását a tavaly 5,8 százalékkal szűkülő snackpiacon a legnagyobb hazai gyártó, a Chio Magyarország Kft.
#8
Élelmiszer Online >> húsvét
2009-04-29
A cég létfontosságúnak tartja a személyes kapcsolattartást az üzletekkel, így különös figyelmet szentel az áruterítésnek.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.