hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 343
#1
Élelmiszer Online
2018-06-25

A Bonduelle egészséges, gyors nasikkat ajánl vacsorára úgy, hogy a mérleg se billenjen el.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megújult és valamennyi termékét átöltöztette a Sága. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Bátraké a szerencse.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Májusban a Rosalia borfesztivál számos családi programmal várja a látogatókat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Szinte minden területen pozitív tendenciát tapasztaltak a szakemberek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

20% feletti forgalomnövekedésre is számítanak - nő az igény a minőségi termékek iránt. 

#7
Élelmiszer Online
2018-03-26

Az egész országra kiterjedő vizsgálatot az FM élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára rendelte el.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

OKSZ az ünnephez kötődő élelmiszerköltekezés túllépheti az 50 milliárd forintot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

Ebben a termékkategóriában háztartásonként átlagosan 2,4 kilogramm a fogyasztás a húsvéti időszakban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá a Sága Foodsnál az új tulajdonos.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.