hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 339
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Szinte minden területen pozitív tendenciát tapasztaltak a szakemberek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

20% feletti forgalomnövekedésre is számítanak - nő az igény a minőségi termékek iránt. 

#3
Élelmiszer Online
2018-03-26

Az egész országra kiterjedő vizsgálatot az FM élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára rendelte el.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

OKSZ az ünnephez kötődő élelmiszerköltekezés túllépheti az 50 milliárd forintot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

Ebben a termékkategóriában háztartásonként átlagosan 2,4 kilogramm a fogyasztás a húsvéti időszakban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá a Sága Foodsnál az új tulajdonos.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

Kétszámjegyű volt az értékbeli növekedés a tavalyi húsvéti szezonban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

4 millió darab figurás édesség teszi színesebbé az üzletlánc ünnepi repertoárját.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

 A közelgő ünnep javíthat a húsipar helyzetén – átlagosan hatezer tonna füstölt áru fogy.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-14

A lengyel dömpingáru és a külföldi importkorlátozások súlyos kihívások elé állítják a vállalatot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.