hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

Az ország legnagyobb futófesztiválján idén több újdonsággal is szolgált a SPAR Magyarország.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

A SPAR Magyarország és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közösen szervezi az akciót.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-05

Soha ennyi külföldi futó nem nevezett a SPAR Budapest Maratonra: több, mint 80 ország 5000 futója lesz jelen.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-13

A cég egyébként is szívesen támogatja a társadalmi célú kezdeményezéseket, intézményeket és rendezvényeket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-15

Több mint 1100 plüssjátékot gyűjtöttek össze a hátrányos helyzetű gyerekek számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-26

A cél, hogy a Verde kategóriájában a vezető márkák közé emelkedjen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-10

Körülbelül 4000 magyar és 3000 külföldi futó nevezett a fővárosi erőpróbára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-29

A SPAR bevásárlókocsis maratonfutója újabb akcióba kezdett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-10-10

Több, mint húszezer résztvevőt várnak a zenei aláfestéssel színesített sporteseményre. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.