hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 635
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Szijjné Kállai Ildikó lett a SPAR Magyarország új humánerőforrás vezetője.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

20% feletti forgalomnövekedésre is számítanak - nő az igény a minőségi termékek iránt. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-07

5200 négyzetméternyi területen, 68 új munkahelyet teremt a vállalat. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-07

A zöldség-gyümölcs ágazat kihívásai: több termelés, nagyobb eladást, munkaerőhiány kezelése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-05

6-7 százalékos bevételnövekedést várnak az idén az áruházláncok. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Disney mesehősök matricáit rendezhetik albumba és családi kártyajátékokat gyűjthetnek a SPAR vásárlói.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.