hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 901
#1
Élelmiszer Online
2017-09-18

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A helyi közösség életének javítását célozza a rendhagyó beruházás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-04

A társaság 13 ezer munkavállalójával évek óta Magyarország egyik legnagyobb foglalkoztatója.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-31

A Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Karának munkatársai készítették az egyedi ízű terméket.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-30

Sajnos a Duna Borrégióban tapasztalható aszály csökkentheti a szőlőtermést.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#7
Élelmiszer Online
2017-08-28

A konferenciát a Kreatív és a POME rendezi közösen.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-21

A kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait áttekintő cikk eredetileg a Kreatív nyári, gasztro tematikájú lapszámában jelent meg.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-17

A modernizálással nemcsak az áruházak külső-belső tere szépült meg, de energiafelhasználásuk is csökkent.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-04

Hőség: csúcson az ásványvízfogyasztás, de a jégkrémek forgalma is átlagon felüli.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.