hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 917
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Egyik rangos elismerés után a másikat kapták a COOP Gazdasági Csoportjának dolgozói a Kereskedelem Napján.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

2018 végéig már 24 áruházban lehet majd igénybe venni az automata pénztárakat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

Mindegyik üzlet eladóterét gyökeresen átalakították.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Minisztériumi akcióterv, hatékony tájékoztatás, bővülő hatósági laborhálózat, projekt a minőségi halfogyasztásért.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A lakosság ünnepi asztalra szánt kiadásai akár a 200 milliárd forintot is megkörnyékezhetik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A vállalat 2018-ban is elkötelezett a további bérfejlesztések mellett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Lehet, hogy a szolgáltatástól eddig tartózkodó szereplők is hamarosan piacra lépnek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A minőségi hazai alma vásárlására buzdítanak az áruházláncokban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A Magyar Vöröskereszt, a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország ismét elindítja jótékonysági programját.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

Az ország legnagyobb futófesztiválján idén több újdonsággal is szolgált a SPAR Magyarország.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.