hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 858
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#2
Élelmiszer Online
2017-04-19

Az Év Boltja 2017 verseny közönségszavazása lezárult. Az Élelmiszer szaklap harmadik alkalommal meghirdetett versenyére ezúttal is rengeteg színvonalas pályázat érkezett. A szavazatok összesítése folyamatban van, az eredmény hamarosan megtekinthető lesz az Élelmiszer online-on.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-13

A karácsonyi időszakot idézte a forgalom.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

A kiváló minőségű sertéshús fogyasztását ösztönzi az Agrármarketing Centrum.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

A most szezonális zöldség számos jó tulajdonsággal bír.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-10

A nagypénteki munkaszüneti nap teljesen átrajzolja a térképet.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-07

Az idei húsvét előtt a madárinfluenza megváltoztatta a tojáspiacot.

#8
Élelmiszer Online
2017-04-07

A korábbi nyolcvanból mindössze két boltja üzemel a csődöt jelentő Palóc Nagykereskedelmi Kft.-nek. 

#9
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az áruház alapterülete nem változott, de elrendezésében és megjelenésében teljesen átalakult.

#10
Élelmiszer Online
2017-03-29

2017-ben várhatóan 5 új üzletet épít, 24-et pedig megújít a társaság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.