hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 970
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Az hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót egy fiatal magyar brand, a XIXO.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Újabb szabállyal nehezítené a multik terjeszkedését a kormány a kiskereskedelemben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Az áruházlánc hozzájárul az U18-as atlétikai Európa-bajnokság lebonyolításához.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-29

Szívesebben tankolunk az élelmiszerboltokkal bővített benzinkutakon a LUKOIL szerint.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

A kiskereskedelmi óriásokat is érintő vizsgálatai során a GVH nem talált áregyeztetés nyomára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-25

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk  a hazai piac legkiemelkedőbb mentes termékeit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A SPAR több generáció számára is képzési helyet, illetve biztos munkahelyet jelent.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-17

Több tízezer magyarországi gluténérzékeny életét teszi könnyebbé a LÉOE és a SPAR kezdeményezése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-14

A lánc több üzletét is megfenyegették, már nyomoznak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.