hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 981
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-07

A SPAR az újrahasznosítás terén egyedülálló számokkal büszkélkedhet: tavaly a hulladékkibocsátási mennyiség 404%-át gyűjtötte vissza.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A fokozott meleg drasztikusan növeli az ásványvizek, üdítők, sörök iránti keresletet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

A magyar vállalkozások teljesítményét értékelte a pénzügyi és az innovációs tárca vezetője Tusványoson.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-20

Forradalmi megoldások az önhűtő csomagolástól a vega steakig.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A legtehetségesebb feltörekvő zenekart keresik a Lángoló Gitárok és a fesztivál közös versenyén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A franchise partnerek is csatlakoztak a szakképzési rendszerhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Két arany- és két ezüstérmet nyert az italaival.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-11

A távol-keleti országban 14 év alatt 412 üzletet létesített a vállalat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Az áruházlánc idén is felfüggeszti az import dinnyék beszerzését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Ezúttal az ország ipari központjában nyitott áruházat a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.