hirdetés
2017. március. 27., hétfő - Hajnalka.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 847
#1
Élelmiszer Online
2017-03-27

A cég az idei kommunikációban a márkát a kezdetektől stabilan jellemző legmarkánsabb értékéhez nyúl vissza.

#2
Élelmiszer Online
2017-03-27

A nagy áruházláncoknál akár 80-85 százalékos kiesést is okozhat a madárinfluenza.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-23

Szinte garantált húsvétkor a rekordforgalom.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

A természetszeretet, a környezetvédelem és a biodiverzitás fenntartása a közös cselekedetek alapja.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-17

Nem az elkészített borok minőségét honorálja a kitüntetés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Az ellenőrzések során összesen 23 termék esetében merült fel kifogás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-08

A már meglévő üzletekkel együtt immár kilencre bővül a hasonló egységek száma.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

A cég tisztázta a korábbi GVH döntéssel kapcsolatos kampányának fekete foltjait.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

Tilos lett volna orvosi ajánlással hirdetni a termékeit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

A hipermarketben összesen több mint 20 ezer magas minőségű termék kapható.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.