hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1028
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-19

A tesztüzemben egyelőre egy kisebb felhasználói kör tud rendelni az áruházlánctól.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A gyártó már kivonta a forgalomból a terméket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A Lidl és a SPAR is jól szerepelt a European Supermarket Magazine  nemzetközi versenyén.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2019-01-23

Az áruházlánc béren kívüli juttatások rendszerét is fejleszti.

#5
Élelmiszer Online
2019-01-18

Aki egy közelebbi szavatossági idejű terméket vásárol, már tett egy fontos lépést az élelmiszerpazarlás ellen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Lidl, Pöttyös és Vamosi Milano a dobogón.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#8
Élelmiszer Online
2019-01-16

Immár három országos élelmiszerlánc forgalmazza a magyar gluténmentes sört.

#9
Élelmiszer Online
2019-01-14

Nem kíván élni a 400 órás túlórakeret lehetőségével a MediaMarkt - jelentette be a társaság.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A megegyezés értelmében a vállalat munkavállalóinak jelentős része az idei évtől magasabb fizetést kap.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.