hirdetés
2017. július. 21., péntek - Dániel, Daniella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 884
#1
Élelmiszer Online
2017-07-20

A CSR-tevékenység nem kellően tudatos és rendszeres, amely a média megjelenésekből is tükröződik.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-12

Már csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-06

Országszerte már 67 OMV benzinkúton működik éjjel-nappali SPAR express üzlet, ahol kényelmesen és gyorsan intézhetik az autósok bevásárlásaikat és tankolásait egyszerre a hét minden napján. (x)

#4
Élelmiszer Online
2017-07-06

Fogyasztásösztönző kampány indult a kiváló minőségű hazai dinnye fogyasztása érdekében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Több mint 500 millió forintot fordított a beruházásra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A műhöz a vásárlók által beküldött szavakat használta fel a rapper.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-14

A szektorra elkülönített uniós források elosztásának átgondolására lehet szükség.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

Megérkezett a joghurtos-epres Tejsüti.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-31

A hálózat boltjainak száma 129-re gyarapodott.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.