hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 941
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Az új üzlet és szolgáltatás a Spar Online, amely 15.500 megrendelhető terméket kínál.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Mintegy 170 millió forintot fordított társadalmi és jótékonysági célokra a SPAR 2017-ben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Budapesti csapat győzelmével zárult a kulináris megmérettetés.

#5
Élelmiszer Online
2018-02-09

Egyre több bizonyíték van arra, hogy bizonyos ráktípusok rabjai étrendünk bizonyos összetevőinek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

A megvizsgált termékek mindegyikét emberi fogyasztásra alkalmasnak minősítette.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

jövő benzinkútja sokkal inkább hasonlít majd egy szolgáltatóközpontra, mint töltőállomásra.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-23

Ki kell használni a jelenlegi stabil gazdasági helyzetet; a makrokörnyezet jó alapot nyújt a további fejlődésre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Átlagosan 20 százalékkal növeli a Lidl idén a bolti és raktári fizikai munkavállalói bérét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.