hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1223
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-15

A látogatók a SPAR saját üzemeivel is ismerkedhettek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Akár 3 millió forint elnyerhető az Auchan pályázatán a fiatalok egészségmegőrzését támogatandó.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A cég ötödször is elindítja  „Ön választ, mi segítünk” nevű pályázati programját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A magyar termelők nem igazán használják ki a mezőgazdasági gépeik IT-alapú szolgáltatásait.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-05

Újabb különleges energiaitallal rukkolt elő a HELL.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

A panasztevők nehezményezték, hogy a Costa-kávézó hirdetése negatív színben tüntette fel a gyümölcsöt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-01

Magyarországon elsőként indult el az autistákat segítő akció a sportszeráruházakban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

Az ásványvízgyártó 1,5 millió forintot adományozott a célra egy általános iskolának.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Nemzeti Vágta legsportszerűbb lovasának kijáró elismerést idén Kun Ferenc érdemelte ki.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

10-ből 8-an már ismerik az élelmiszerek kalciumtartalmának élettani fontosságát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.