hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 72
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

Úgy néz ki, Howard Schultz elindul a 2020-as amerikai elnökválasztáson.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

Az indonéziai szigeten felavatott, interaktív központ jelenleg a cég legnagyobb délkelet-ázsiai létesítménye.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

A jelenleg termő kávéültetvényeknek 88 százaléka lesz használhatatlan Latin-Amerikában 2050-re.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-05

A kávézólánc személyre szabott ajánlatokkal és különleges ajándékokkal is meglepi tagjait.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

Ezen túl kizárólag a svájci cég forgalmazhatja a nemzetközi kávéházlánc előregyártott termékeit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Egy úttörő, zseniális ötlet most végleg kifektetheti a környezetszennyező kelléket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Több mint 7 milliárd dollárt fizet a Nestlé a Starbucksnak, hogy értékesíthesse a termékeit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A lakosság testszagának hiánya miatt buknak el az ilyen irányú törekvések.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Jelenleg országszerte már így is 47 egységet működtet a társaság.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-02

A globális felmelegedés miatt elszaporodhatnak a növényre veszélyes kórokozók.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.