hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Kéthavi átlagbér is megspórolható évente az online bevásárlással.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Feltéve, hogy tápláló, természetes eredetű és fenntartható gyártású élelmiszereket kívánnak előállítani.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

A maga nemében legjelentősebb hazai expón több szakmai konferencia várja a látogatókat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Szintet lép a vállalat magyarországi lerakatának  kommunikációs igazgatója.

#5
Élelmiszer Online
2018-07-09

Az LG megvalósította első tengerentúli befektetését a robotika területén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Nagy kihívás egy olyan robot megépítése, ami képes önállóan elvégezni a számlálást.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-06

A most felnövő digitális generáció nem csak az online, de az offline teret is egyre jobban meghódítja.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Első ütemben mintegy 2,5 milliárd forintot fordít négy vidéki bevásárlóközpont korszerűsítésére az Indotek Group.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Vagy legalább is hivatalos formát május 11-én adtak az „időszak” kezdetének.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.