hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Szintet lép a vállalat magyarországi lerakatának  kommunikációs igazgatója.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Nagy kihívás egy olyan robot megépítése, ami képes önállóan elvégezni a számlálást.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A vállalat a legújabb szépségipari tech innovációival vesz részt a párizsi világkonferencián.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Öt hazai cégóriás vállvetve nyújt támogatást új, kisebb piaci szereplők nemzetközi érvényesüléséhez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-03-28

Idén huszonhatodszor rendezték meg a Magyar Innovációs Nagydíj átadóját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-01-25

Évi fél milliárd forintos keretösszegű Innovációs Alapot hozott létre a Debreceni Egyetem.

#8
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-01-23

Közeleg a 26. Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat beadási határideje.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-19

Élelmiszeripari startupok a berlini Nemzetközi Zöld Héten (Internationale Grüne Woche – IGW).

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Változó életstílushoz más-más élelmiszerek illenek: a fogyasztók mindenkor új ízeket és összetevőket várnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.