hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 29
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Öt hazai cégóriás vállvetve nyújt támogatást új, kisebb piaci szereplők nemzetközi érvényesüléséhez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-03-28

Idén huszonhatodszor rendezték meg a Magyar Innovációs Nagydíj átadóját.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-01-25

Évi fél milliárd forintos keretösszegű Innovációs Alapot hozott létre a Debreceni Egyetem.

#4
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-01-23

Közeleg a 26. Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat beadási határideje.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-19

Élelmiszeripari startupok a berlini Nemzetközi Zöld Héten (Internationale Grüne Woche – IGW).

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Változó életstílushoz más-más élelmiszerek illenek: a fogyasztók mindenkor új ízeket és összetevőket várnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Vigyázat, nem rovarirtóalapú élelmiszerekről beszélünk!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-14

Jelenleg az internetes vásárlások többsége még házhozszállítással párosul, de már formálódnak az új csomagátvételi üzleti modellek.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-06

Nyitás előtt az első újhullámos látványsörfőzde a fővárosban.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-03

A kereskedelmi lánc kiáll a jó minőségű, egészséges, helyi termékek mellett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.