hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 63
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Magyar fiatalok jégkrém startup-ja a világ legjobbjai között!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A támogatáshoz az Európai Beruházási Alap és a Garantiqa teremti meg a forrásokat. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online
2017-10-02

A kezdeményezés célja, hogy Budapest Európa legmeghatározóbb innovációs központjává váljon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A magyar fejlesztésű szolgáltatás felvirágoztathatja a kisebb fuvarozó cégeket. /FRISSÍTETT!/

#5
Élelmiszer Online
2017-09-11

11 csapat versenyzett a Design Terminál idei Power Camp rostanapján, köztük több magyar is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Az elnyűtt árpából készült ital egészséges, és hozzájárulhat a földi lakosság fenntartható élelmezéséhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Nigéria mezőgazdasági börze megalapításával próbál kissé lazítani olajtól való függőségén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-18

Dől a pénz az állatok levágása nélkül előállított hús piacára.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Az áruházlánc új reklámfilmje rekonstruálja a múltat és a márka indulását.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-14

Varga Mihály: hazánk mindenféle szempontból a legbiztonságosabb országok közé tartozik, és ezt szeretnék a jövőben is megőrizni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.