hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A METRO kötelességének érzi, hogy segítsen változtatni ezen a helyzeten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-01-25

Évi fél milliárd forintos keretösszegű Innovációs Alapot hozott létre a Debreceni Egyetem.

#3
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-01-23

Közeleg a 26. Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat beadási határideje.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-19

Élelmiszeripari startupok a berlini Nemzetközi Zöld Héten (Internationale Grüne Woche – IGW).

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Magyar Nemzeti Kereskedőház és a Magyar Fejlesztési Bank együtt kívánják elősegíteni a cégek érvényesülését.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-17

Meg is kezdődött az átalakulás a svájci cégnél, amely az egészséges táplálkozás felé fordul.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Magyar fiatalok jégkrém startup-ja a világ legjobbjai között!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A támogatáshoz az Európai Beruházási Alap és a Garantiqa teremti meg a forrásokat. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online
2017-10-02

A kezdeményezés célja, hogy Budapest Európa legmeghatározóbb innovációs központjává váljon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A magyar fejlesztésű szolgáltatás felvirágoztathatja a kisebb fuvarozó cégeket. /FRISSÍTETT!/

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.