hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 88
#1
Élelmiszer Online
2018-08-14

31 éves árbevétel csúcsot döntött a Szintézis ZRt. 1,7 milliárd forintos teljesítményével.(X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-13

Újra hódít a szakáll, esnek a bevételek, pánikban a borotvagyártók.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Egy úttörő, zseniális ötlet most végleg kifektetheti a környezetszennyező kelléket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Remélhetőleg az uniós szabályozás nem fogja ellehetetleníteni az értékesítését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Egyik legújabb találmányával egy amerikai startup éppen erre a kérdésre kereste a választ.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-20

Újra rajzolhatja a piacokat a fordított ICO-k nyújtotta lehetőségek.

#7
Élelmiszer Online
2018-07-09

Az LG megvalósította első tengerentúli befektetését a robotika területén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-06

A most felnövő digitális generáció nem csak az online, de az offline teret is egyre jobban meghódítja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-28

Folyamatosan frissülő tudásbázis épül a startupok tevékenységéről a Startupinfo.hu weboldalon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.