hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 76
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Az aludobozos italok cipelésére szánt műanyag eszközök nyugdíjazása a hüllők számára is megváltást hozhat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-24

Urbánus forradalom a mezőgazdaságban. Az innovációk közül az egyik legextrémebb a vertikális gazdálkodás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-15

A Start it @K&H inkubátor ViddL csapata harmadik helyen végzett a PowerUp! nevű energetikai versenyen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-23

Egyszerre négy kontinensre tör be egy hazai vállalat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Öt hazai cégóriás vállvetve nyújt támogatást új, kisebb piaci szereplők nemzetközi érvényesüléséhez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-03-28

Idén huszonhatodszor rendezték meg a Magyar Innovációs Nagydíj átadóját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-27

Intelligens bevásárlókosár, automazizált árazó rendszer is szerepel a K&H támogattottjai között.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A METRO kötelességének érzi, hogy segítsen változtatni ezen a helyzeten.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-01-25

Évi fél milliárd forintos keretösszegű Innovációs Alapot hozott létre a Debreceni Egyetem.

#10
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-01-23

Közeleg a 26. Magyar Innovációs Nagydíj Pályázat beadási határideje.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.