hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 99
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

Szeretnének, de nem mernek vállakozni a 18-35 év közöttiek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-19

Több díjnyertes budapesti és külföldi startup is bemutatkozik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Az újonnan indult hazai vállalkozásokat karolja fel a drogérialánc.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-25

Amekkora marhaságnak tűnik az ötlet, annyira jól néz ki a főzde, a sör, és még a technológia is piacképes.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Két magyar vállalkozás is szerepel a Deloitte Technology Fast 50 listán.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Ha igen, akkor jó hírünk van az Ön számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-05

A Smartkosár is bizonyítja, hogy az FMCG területén jócskán vannak kiaknázatlan lehetőségek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Kéthavi átlagbér is megspórolható évente az online bevásárlással.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Feltéve, hogy tápláló, természetes eredetű és fenntartható gyártású élelmiszereket kívánnak előállítani.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A zöldeket nem kell locsolni, és egy app eteti az alatta úszkáló halakat is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.