hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 75
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-15

A Varga Pincészet idén is frissítő váltópontjaként szolgált az NN Ultrabalatonon résztvevőknek.

#2
Élelmiszer Online
2018-05-11

Rendezvényügynökségi tendert írtak ki a 20. születésnapi eseményre.

#3
Élelmiszer Online
2018-05-09

Szövetség jött létre a zöldebb vendéglátásért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-08

Convenience üzlet és kávézó: leginkább így lehetne jellemezni a Shell új néven futó shopjait.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Májusban a Rosalia borfesztivál számos családi programmal várja a látogatókat.

#6
Élelmiszer Online
2018-05-03

Huszonnegyedszerre nyitja meg kapuit májusban a Palkonyai Pünkösdi Nyitott Pincék.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Portugál, kubai és vietnámi ételeket árulnak az új truck-ok.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A Falatozz.hu utánajárt, hogy a nemzetközi sajtó milyen gasztronómiai trendhullámokat jósol 2018-ra.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

The Famous Grouse és a The Macallan igyekszik újdonságokkal meglepni a közönséget hétvégén.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-07

A bemutatók alkalmával a dmBio alapanyagokat tartalmazó ételek elkészítésébe is belekóstolhattak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.