hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-26

A beruházás fő célja a palackozás mennyiségi és minőségi fejlesztése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Új gyümölcsfeldolgozó üzemet adott át a Nógrád megyei Berkenyei Faluszövetkezet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-27

Bővíti a nápolyigyártó üzemének kapacitását az Urbán és Urbán Kft. Rétságon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

Mi több, még egy új gluténmentes rizsfeldolgozó üzemet is létesít.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Évente mintegy 60 ezer tonna baromfitrágyát dolgoz majd fel a létesítmény.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Mezőgazdasági vállalkozások, termelői szerveződések is igénybe vehetik a megfizethetőbb kölcsönt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-24

Rákossy: a 2014-2020 közötti európai uniós ciklusban a gazdaság fejlesztése kapott prioritást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-09

Gluténmentes sütőipari alapkeverékeket előállító üzem kifejlesztésére 1,13 milliárd forintot fordít a GOF Hungary Kft.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

Egy nyíregyházi cég 1,34 milliárd forintból fejleszt ki egy zöldebb technológiát a gázüzemű módszernél.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.