hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 138
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Tovább bővül a szépség- és testápolók piaca, mivel „jól kinézni” egyre fontosabb lesz. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

Erős karácsonyi forgalomra számítanak az áruházláncok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

Paul Polman 10 évig vezette az egyik legnagyobb fmcg-vállalatot.

#4
Élelmiszer Online
2018-11-16

Adott egy izgalmas új termék, de még nem jött el a várva várt áttörés? Hiányzik a kezdő lökés, amelynek segítségével az innovatív termékről beszél mindenki? A dm novemberi termékpályázata segít!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Az újonnan indult hazai vállalkozásokat karolja fel a drogérialánc.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Május és július között csúcsra jár a szőrtelenítő termékek kiskereskedelmi forgalma.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-10

A vállalat bevétele és profitja egyaránt nőtt a periódusban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Czigler Katalin a Coca-Cola Magyarország Kft. új marketingvezetője.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-29

A vállalat itthon is szervez hulladékgyűjtést a Duna mentén, a Waste Free Oceans-al közösen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Az új üzlet és szolgáltatás a Spar Online, amely 15.500 megrendelhető terméket kínál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.