hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 25
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Az ABB Ability™ technológiája a műanyagszemét egyre növekvő problémájának kezelésében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

Itthon is betilthatják az egyszer használatos szatyrokat.

#3
Élelmiszer Online
2018-10-24

Az EP támogatja a műanyaghulladék mennyiségének visszaszorítását.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-16

Jelentős szigorítást tervez 2019-től a kormány a műanyag zacskók és eszközök kiszorítása érdekében. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

Mindenki másképp próbál befurakodni a műanyag szívószálak mögött éppen kialakuló piaci résbe.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-06

A VitaSip Kids vitaminos szívószál televíziós és YouTube kampánnyal jelentkezik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

A Jófogás tavaly 40 Szabadság-szobornyi fémhulladékot spórolt meg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A környezetbarát találmány változatait koktélokkal párosítva bocsátja áruba a vállalat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Egy úttörő, zseniális ötlet most végleg kifektetheti a környezetszennyező kelléket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-04

2019 végéig megszűntetik az áruházakban kapható egyszer használatos műanyag termékek forgalmazását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.