hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 284
#1
Élelmiszer Online
2017-07-21

A gabonatermelés 2 millió tonnára esett, megnehezítve a lakosság nagy részének élelmezését.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-19

Ma már a vezető gyártók táplálkozás-élettani szempontból kedvező növényi alapanyagokat használnak.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-18

„Prémium- és innovatív termékek határozzák meg a kereskedelmi márkás termékek növekedését a következő években” – közli honlapján a Saját Márkás Termékek Szövetsége (PLMA) az általa Amszterdamban rendezett vásár fő üzeneteként.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-17

Történelmi jelentőségű diplomáciai siker: 14 uniós ország agrárminisztere írta alá a magyar kezdeményezést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

A Lay’s chipsek ízeit Fördős Zé tálalta fel az Extrában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az ország kenyérgabona, takarmány és vetőmag ellátása biztostott. (Frissített)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

A szakemberek a termékek esetleges tejfehérje-, laktóz- és gluténtartalmát is megvizsgálták.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

Tofuvaj, mint olyan, nem létezik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A pecsét az uniós agrárminiszterek július 17-i Tanácsülésével egy időben fog kerül majd rá a nyilatkozatra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A FAO élelmiszerár-indexe ismét növekedésnek indult.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.