hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 382
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Ausztria kormánya több szervezettel karöltve intenzíven dolgozik a strapabíróbb növényfajták nemesítésén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Közös állásponton vannak a V4-ek agrárkamarái.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-04

A kazahoknak a szarvasmarha tenyészállatok mellett tejelő marha, bárány, baromfi, sertés és vetőmag importjára is szüksége van.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-29

Magyarország továbbra is elkötelezett a GMO-mentes élelmiszerek és a GMO-mentes takarmányozás iránt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

Az EU és az USA közötti szabadkereskedelmi egyezmény a mezőgazdasági termékeket nem fogja érinteni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Az agrárminiszter szerint például az ekével és a műtrágyával hasonló szinten reformálja meg a mezőgazdaságot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A mutató éves átlaga 2018-ban 3,5 százalékkal volt alacsonyabb a 2017-es szintnél.

#8
Élelmiszer Online
2019-01-08

A gulyásleves a kanyarban sincs - állapítja meg a falatozz.hu ételrendelő portál újévi leves körképe.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

A „savóvodka” után itt az okaraliszt.

#10
Élelmiszer Online
2019-01-02

Egymilliárd forint értékben hozott be szóját az országba egy közép-magyarországi vállalkozás adózás nélékül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.