hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 363
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A megfelelő keléshez ugyanakkor több csapadékra lenne szükség.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-03

Kaposváron megrendezte az I. Élelmiszer és Marketing Nemzetközi Konferenciát a NAK.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

A takarmány- és az élelmiszeripar is értékes alapanyagra találhat benne.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A növény hazai termőterülete az utóbbi években jelentősen nőtt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

A NAK szerint a hazai élelmiszeripar is veszíteni fog a szabadkereskedelmi megállapodással.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

Jelenleg a magyar termés csaknem egésze exportra kerül.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-28

Washington megkezdi a mezőgazdasági termelők kártalanítását.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

Közös napraforgó és szója fajtabemutató rendezvényt tartott a NAK és a Nébih.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-26

Jean-Claude Juncker többek között az amerikai szójabab európai importjára is ígéreteket tett.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Dinamikusan nő a speciális táplálkozási igényeket kielégítő élelmiszerek forgalma világszerte.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.