hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 295
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Az oroszországi búzatáblák oroszlánrészt vállaltak az új rekord felállításában.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-31

A malmok a tavalyinál magasabb árat adnak a jó minőségű búzáért. Az exportpiac továbbra is nyomott.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

A korlátozás a N-megkötő növények esetében jelent nagyobb változást.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Nigéria mezőgazdasági börze megalapításával próbál kissé lazítani olajtól való függőségén.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-22

Támogatóként a közös nagy futással a Magyar Élelmiszer Bankért is mozognak a WizzAir Félmaratonon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-18

Dől a pénz az állatok levágása nélkül előállított hús piacára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A Földművelésügyi Minisztérium agrárdiplomáciai sikernek nevezte a megrendezési jog megszerzését.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A gazdasági társaságok által művelt szántóterület rendületlenül zsugorodik.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-31

A közelmúltban 14 uniós ország csatlakozott az Európai Szója Nyilatkozathoz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

A lakosság fele elégedetlen az egészséges termékek bolti arányával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.