hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 352
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A precíziós gazdálkodás az elsők között fedezte fel a drónokban rejlő lehetőségeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-13

Búzaaratás Zalában: a hektáronkénti átlaghozam 4,8 tonna.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Idén először tapasztalható árzuhanás az alapvető élelmiszer-alapanyagok esetében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

A kutatók szerint az éghajlatváltozással szemben ellenállóbb növények nemesítésére volna szükség

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-26

A tavalyi számok után ez nem is sok: 2016-ban rekordmennyiségű gabona érkezett a raktárakba.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-25

2022-ig mintegy 12 milliárd forint áll rendelkezésre a génmegőrzési célok megvalósítására.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Az agrártárca szerint az EU-ban több nem génmódosított fehérjetakarmány-alapanyagot kellene előállítani.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-18

A két éves Bayer-Monsanto márka násztánca most véget ért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-15

A nemzeti agrárgazdasági kamara a fordított ÁFA-alkalmazás meghosszabbítását javasolja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

A Majomkenyér tesztjén mentes és nem-mentes termékeket hasonlítottak össze.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.