hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 81
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Jelölő szervezetként a MAGOSZ-t és a MOSZ-t vette nyilvántartásba a testület.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-19

A munkáltatók szerint nem lehet egységes, mindenkinek jó megoldást találni az elvándorlásra.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-05

Együttműködési megállapodást kötöttek az agrárszervezetek a novemberi kamarai választásokra

#4
Élelmiszer Online
2017-06-15

A nagy lobbiszervezetek (CEEV, Copa-Cogeca, CEVI, EFOW) közösen fogalmazták meg álláspontjukat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-03

Az európai farmereket és szövetkezeteket képviselő szervezet nem az átalakításra helyezné a hangsúlyt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Nagy István elmondása szerint az európai uniós támogatások nélkül a hazai agrárium mínuszos lenne.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-11

A minimálbér nem elég magas ahhoz, hogy váltásra ösztönözze a közfoglalkoztatottakat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-04

A MAGOSZ elnöke szerint ez is biztosítja a magyarság összetartozását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-04

A gazdák helyzetének javításáért partnerségre hívja a kiskereskedelmi láncokat a szervezet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-22

Több, a szektort érintő sarkalatos kérdést megvitattak a tanácskozáson.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.