hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 83
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Az európai uniós források a kertészeti ágazat megsegítését célozzák.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

A Bizalom Közérdekű Nyugdíjas Szövetkezettel segítheti a nyugdíjasokat a korrekt munkavállaláshoz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Jelölő szervezetként a MAGOSZ-t és a MOSZ-t vette nyilvántartásba a testület.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-19

A munkáltatók szerint nem lehet egységes, mindenkinek jó megoldást találni az elvándorlásra.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-05

Együttműködési megállapodást kötöttek az agrárszervezetek a novemberi kamarai választásokra

#6
Élelmiszer Online
2017-06-15

A nagy lobbiszervezetek (CEEV, Copa-Cogeca, CEVI, EFOW) közösen fogalmazták meg álláspontjukat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-03

Az európai farmereket és szövetkezeteket képviselő szervezet nem az átalakításra helyezné a hangsúlyt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Nagy István elmondása szerint az európai uniós támogatások nélkül a hazai agrárium mínuszos lenne.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-11

A minimálbér nem elég magas ahhoz, hogy váltásra ösztönözze a közfoglalkoztatottakat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-04

A MAGOSZ elnöke szerint ez is biztosítja a magyarság összetartozását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.