hirdetés
2018. december. 13., csütörtök - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 89
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

Magyarországon akár a jövő állattenyésztési ágazata lehetne.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-30

78 millió forintba került a hajdúnánási építmény.

#3
Élelmiszer Online
2018-07-04

Együttműködnek a kelet- és közép-európai államok pékszövetségei.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-18

A jelentőségéhez mérten kell kezelni a félmilliárd uniós állampolgárt élelmiszerrel ellátó agráriumot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

A kamara álláspontja is érvényesül az Európai Bizottság új irányelv-javaslatában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Az OKSZ is támogatja a kisvállalkozások adókedvezményét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Az európai uniós források a kertészeti ágazat megsegítését célozzák.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

A Bizalom Közérdekű Nyugdíjas Szövetkezettel segítheti a nyugdíjasokat a korrekt munkavállaláshoz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Jelölő szervezetként a MAGOSZ-t és a MOSZ-t vette nyilvántartásba a testület.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-19

A munkáltatók szerint nem lehet egységes, mindenkinek jó megoldást találni az elvándorlásra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.