hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 65
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Összesen 90 millió forintos keretösszegből kaphatnak támogatást a kiválasztott résztvevők.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

A napokban jelennek meg a 2017. II. féléves AMC pályázatok. Akár 50%-os támogatás is elnyerhető.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Rendet rakna az élelmiszerláncoknál az Európai Unió, ami érdekében nagyszabású konzultációt hirdetett.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-15

A nagy lobbiszervezetek (CEEV, Copa-Cogeca, CEVI, EFOW) közösen fogalmazták meg álláspontjukat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

Július közepéig véget sem ér.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-02

A jogszabályok korlátozzák a versenyt és a szolgáltatások szabad áramlását.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-31

A hírt a Kárpát-medencei Magyar Gazdák Egyeztető Fórumán jelentette be a kamara.

#9
Élelmiszer Online
2017-03-30

Az összes érintett szövetség közös közleménye szerint ellehetetlenül a piaci körülmények között működő magyar média.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

Európában a legkevesebbet a lengyelek dolgoznak vasárnap is, utánuk a portugálok és a horvátok. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.