hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 78
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Megszületése az őszi jogalkotási periódusban várható.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Céljuk, hogy a gazdálkodók a fajtaválasztáskor részletesebb adatokat kapjanak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

Szeretnék, ha a márkák után jobban megismernék a céget, és annak értékeit is az emberek. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top Food Brands
2018-01-25

A kiadvány a hazai vezető FMCG food márkákból válogatva mutatja be a hazai piac meghatározó brandjeit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-18

Pályázat a magyar élelmiszerpiac és gasztronómia népszerűsítésére, akár 50%-os támogatással.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A keretösszeg 85 millió forint.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Akár 50%-os támogatás is elnyerhető.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A generációváltás támogatása kiemelt célja a rendezvénynek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.