hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A generációváltás támogatása kiemelt célja a rendezvénynek.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-09

A KEF mintegy 20 tagszervezetének vezetői a horvátországi Karancs (Karanac) községben tartottak egyeztetést.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-28

Az október 1. és december 31. közötti agrárrendezvényekkel kapcsolatban lehet pályázni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

Magyarországon jelenleg az uniós átlag alatti eredményekkel működik az ágazat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Összesen 90 millió forintos keretösszegből kaphatnak támogatást a kiválasztott résztvevők.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

A napokban jelennek meg a 2017. II. féléves AMC pályázatok. Akár 50%-os támogatás is elnyerhető.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Rendet rakna az élelmiszerláncoknál az Európai Unió, ami érdekében nagyszabású konzultációt hirdetett.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-15

A nagy lobbiszervezetek (CEEV, Copa-Cogeca, CEVI, EFOW) közösen fogalmazták meg álláspontjukat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

Július közepéig véget sem ér.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-02

A jogszabályok korlátozzák a versenyt és a szolgáltatások szabad áramlását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.