hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 426
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

Az új pincészetben idén eddig 7,7 millió kiló szőlőt dolgoztak fel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A szőlő- és borágazatot a támogatási időszakban (2014-2018) 145,5 millió euró támogatás segíti.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

Ezernél is több érdeklődőt vonzhat a Bordói November.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Kiemelkedő minőségű a betakarított termés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az idénygyümölcsökkel, –zöldségekkel nem lehet melléfogni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Idén márciusig kellett eldönteniük, hogy milyen formában folytatják tevékenységüket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

21 millió kilogramm szőlőt dolgoztak fel, 30 százalékkal meghaladva a tavalyi mennyiséget.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

Etyeken legalább három eseménnyel fogják megörvendeztetni a látogatókat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

A borászszakmát mélyütésként érte, hogy egy rangos lexikon horvát néven könyvelte el a szőlőfajtát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-28

A betakarítás időszakából mintegy három hét van hátra, a jelenlegi időjárás nem sietteti a szüretet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.