hirdetés
2018. január. 22., hétfő - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 431
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Magyarországi és határon túli magyar borászok erősítették meg együttműködési szándékukat az egyezséggel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Megszületett az ítélet a szakújságírók Super 12 versenyén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Karácsony környékén sincs jelentős változás a fehér, a vörös és rozé fogyasztásának arányaiban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A WineConcept brand az ország 5 borrégiójából 18 különböző típusú palackozott bort kínál a vásárlóknak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-01

Nem kell a borászoknak decemberi készletjelentést készíteniük a jövőben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

Az új pincészetben idén eddig 7,7 millió kiló szőlőt dolgoztak fel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A szőlő- és borágazatot a támogatási időszakban (2014-2018) 145,5 millió euró támogatás segíti.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

Ezernél is több érdeklődőt vonzhat a Bordói November.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Kiemelkedő minőségű a betakarított termés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az idénygyümölcsökkel, –zöldségekkel nem lehet melléfogni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.