hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 411
#1
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az állami mankó kell a Grand Tokajnak, hogy időben kifizethesse a szőlőtermelőket.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-19

A tavalyi 2,8 millió hektoliterhez hasonló mennyiségű, de kiemelkedő minőségű hazai bortermés várható az idén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az idei termés a tavalyit minőségben és mennyiségben is meghaladhatja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az érdeklődők sétáló kóstolón ízlelhetik meg a települést környező vidék borspecialitásait.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-15

Idén is a minőségen van a hangsúly a legnagyobb felvásárlónál Tokaj-Hegyalján.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

A mennyiség hagy némi kivetnivalót maga után.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

2017-ben egy alacsony alkoholtartalmú, gyümölcsös rozénak sikerült először felkapaszkodnia a boltok polcaira.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-08

114 borászat mutatkozik be, Tokaj-Hegyaljától Villányig az összes hazai borvidék képviselteti magát.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-07

A gazdaszervezetek mintegy 400 négyzetméteren mutatkoznak be, 122 kiállítóval.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Már évek óta folyik a küzdelem a cím elnyeréséért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.