hirdetés
2018. június. 21., csütörtök - Alajos, Leila.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 169
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

Rekordév vagy katasztrófa lesz 2018 a szőlőtermelőknek?

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa idén is a borszőlő-kereslet és -kínálat összehangolására törekszik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Főleg a borászok művészeti vonatkozású tevékenységének támogatását célozza az együttműködés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

Ez lehet a magyar borászat sikerének kulcsa.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

A tíz nevezett borból hét aranyat nyert a Berliner Wine Trophyn. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-07

Németország egyik legrangosabb nemzetközi borversenyén nyert a Bognár Pincészet.

#8
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-02-05

A szőlő szerkezetátalakítás mellett a kormány az új szőlőtelepítéseket is támogatja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-05

Ha megérkeznek, óriási pusztítást végezhetnek az ültetvényeken a mínuszok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az alapos áttekintés számos aspektusból megvizsgálja az ágazatban uralkodó viszonyokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.