hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 174
#1
Élelmiszer Online
2018-10-08

November 15-ig lehet pályázni a Borászok Borásza Ösztöndíjért!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A későn jött, rengeteg csapadék több kárt okozott, mint hasznot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A tartós meleg miatt idén két-három héttel korábban érik a gyümölcs.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Megdöbbentő ütemben zajlik a folyamat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-28

Éremeső a VinAgora Nemzetközi Borversenyen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

Rekordév vagy katasztrófa lesz 2018 a szőlőtermelőknek?

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa idén is a borszőlő-kereslet és -kínálat összehangolására törekszik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Főleg a borászok művészeti vonatkozású tevékenységének támogatását célozza az együttműködés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

Ez lehet a magyar borászat sikerének kulcsa.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.