hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 159
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

A világ három legnagyobb termelő országában az időjárás kegyetlenül elbánt a szőlőültetvényekkel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-28

A betakarítás időszakából mintegy három hét van hátra, a jelenlegi időjárás nem sietteti a szüretet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

A Vinum Praemium Alapítvány ösztöndíjprogramja a legelhivatottabb borászhallgatók előrejutását segítheti elő.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-19

A tavalyi 2,8 millió hektoliterhez hasonló mennyiségű, de kiemelkedő minőségű hazai bortermés várható az idén.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

A mennyiség hagy némi kivetnivalót maga után.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A fenntartható szőlő-, és bortermelés elősegítése érdekében jött létre az összefogás. /FRISSÍTETT!/

#7
Élelmiszer Online
2017-09-08

114 borászat mutatkozik be, Tokaj-Hegyaljától Villányig az összes hazai borvidék képviselteti magát.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak ítélték kollégái a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon beszélgetett a neves borásszal.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-14

Az irtózatos kánikula a termelőket megviselte, a szőlőtermésnek azonban nem ártott.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

A 78. OMÉK-on most először képeken elevenednek meg a hazai agrárium mindennapjai.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.