hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3543
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

41 százalékot zuhant az alma termelői ára októberben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Eltűnhet a Traubi.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Az európai agrártermelők és a japán autógyártók a legnagyobb nyertesei a megállapodásnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Nemzetközi húsmarhatenyésztési tanácskozás, összefoglaló, második rész.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

A befizetést az egyes adónemeknek megfelelő számlaszámra kell teljesíteni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-12

Az üzenete 1000 feletti oktatási és nevelési intézményben több mint 160 ezer gyermekhez jutott el.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Gyermekeknek szóló okostelefonos játékkal zárul az Európai Friss Kalandok program első éve.

#9
Élelmiszer Online
2018-12-11

Dr. Zwack, das is ein Unikum! – a régi, Habsburg császári felkiáltás napjainkban is megállja helyét.(x)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Európa-szintű húsmarhatenyésztési tanácskozás zajlott Lengyelországban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.