hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3490
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Kiosztották a 2018-as Fenntartható jövőért díjakat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Egy rendőr is segített az elkövetőknek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A cég negyedszázados fennállásának alkalmából tartott sajtóeseményen a borászat két nagy alakja is felszólalt.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-11

Négynapos ellenőrzés-sorozatot tartott a Nébih a Tokaj-hegyaljai borvidéken.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Idén kiemelkedő évjáratra számítanak a pincészetek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A kormányból a létesítmények engedélyeztetésével kapcsolatban próbál némi megértést kicsikarni a kamara.

#7
Élelmiszer Online
2018-10-08

November 15-ig lehet pályázni a Borászok Borásza Ösztöndíjért!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A Nébih irányításával az illetékes megyei kormányhivatalok felmérik az aranyszínű sárgaság jelenlétét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-05

Ha akarnák, sem tudnák titkolni, miről állapodott meg a két cég. Érinti a vásárlókat is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A magyar termelők nem igazán használják ki a mezőgazdasági gépeik IT-alapú szolgáltatásait.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.