hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3090
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

Lehetne, de az élelmiszerlánc egésze elegendő biztosítékot ad minden fogyasztónak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

A szerkesztők már el is kezdték begyűjteni a tájegység jellegzetes ételreceptjeit.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-15

Rekordmennyiségű lazacot exportáltak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

A cél: háttérbe szorítani a rossz minőségű élelmiszereket.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak, a magyar borásztársadalom egyik legismertebb tagjának, a Csopaki Kódex egyik kidolgozójának ítélte a magyar borászok legnevesebbjeit képviselő, 60 szakemberből álló grémium a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon, a Jásdi Pincészetben, festői környezetben beszélgetett a neves borásszal.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-15

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa elkészítette a 2017. évi szüretre vonatkozó szőlőár-prognózisát.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-14

Az irtózatos kánikula a termelőket megviselte, a szőlőtermésnek azonban nem ártott.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-11

Csak így lehetett megállapítani, hogy tényleg cukormentes-e a torta.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Az FM a külföldieket is meg szeretné ismertetni Magyarország legbecsesebb értékeivel.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-10

A vállalat megerősítette a 2017. üzleti évre szóló előrejelzést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.