hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3442
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Az előttünk álló periódusnak ez a hivatalos elnevezése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A sörfőzők mellett főleg a folyékony kenyér vékony pénztárcájú kedvelőit viselheti meg a krízis.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Megdöbbentő ütemben zajlik a folyamat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-09

Magas hazai szőlő- és borárakat hozhat az európai szárazság.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Borászati szempontból a 2018-as kiváló évjárat lehet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-08

A borvidék ismét exkluzív mesterkurzusokkal készül az Eger-rajongók számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Egyedülálló gyakorlatot vezettek be a verseny hitelességének erősítése érdekében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Egyebek mellett az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény is módosul.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-07

A szaktárca új állattenyésztési törvényt készít a hazai tenyésztők versenyben tartása érdekében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Remélhetőleg az uniós szabályozás nem fogja ellehetetleníteni az értékesítését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.