hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3572
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Ausztria kormánya több szervezettel karöltve intenzíven dolgozik a strapabíróbb növényfajták nemesítésén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az Európai Bizottság napirendre tűzte a már öt éve benyújtott kérdés megtárgyalását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az adónem szabályozásában kedvező változásokat hozott a szociális hozzájárulási adóról szóló új törvény.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

A 7 éves ICT szolgáltatási szerződés Magyarországgal együtt 23 országra terjed ki és 10.000 alkalmazottat érint

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Tőkebefektetéseket és cégcsoporton belüli átszervezéseket is érint a Brexit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Milyen hatással vannak a pálinka ízére és élvezeti értékére a jogszabályi előírások?

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

Állami pénzügyi segítség igényelhető az aranyszínű sárgaság elharapózásának megelőzéséhez.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Egy környezetvédő szervezet egymillió dollárt ajánlott az egyházfőnek, ha a nagyböjt alatt nem fogyaszt húst.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-01

Az agrárkutatás soha nem látott kihívások előtt áll.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A szakértők által mostanáig megvizsgált élelmiszerek harmada esetében bizonyultak indokoltnak az aggodalmak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.