hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3168
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A NAK a 2014-ben készült igényfelmérés után a reális területeken újra felméri a vízigényeket.

#2
Élelmiszer Online
2017-10-18

Süteménykollekcióval emlékezik a kiegyezés 150. évfordulójára a Magyar Cukrász Iparosok Országos Ipartestülete.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

Legalábbis erre figyelmeztet a Nestlé.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A hazai termelés 40 százalékát a Kalocsai tartja a kezében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A kormány egyelőre lemond az utánuk fzetendő termékdíj drasztikus növeléséről. /Frissített/

#6
Élelmiszer Online >> pályázat
2017-10-16

Minden szervezet jelentkezhet, amely szeretné bemutatni és felkínálni a vállalatoknak szóló szolgáltatásait.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

A franciaországi szervezésű borfelismerő világbajnokság döntőjében a magyar csapat a 7. helyet szerezte meg.

#8
Élelmiszer Online
2017-10-16

A HVG-től érkezik a PPH Media új tartalomfejlesztési vezetője.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A 110 éves cég akciójában 110 nap alatt 1,3 millió kódot sikerült összegyűjteni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.