hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 22
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Az aranyszínű sárgaság fertőzése miatt növény-egészségügyi zárlatot rendeltek el a város déli részeiben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

Idén hetekkel korábban kezdődhet a szüret az ország legtöbb borvidékén.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

Idén korábban kell elkezdeni az amerikai szőlőkabóca elleni védekezést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Összesen 539 nevezés érkezett Soprontól Tokajig, az ország borvidékeiről a XVII. Országos Syngenta Borversenyre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

A kukoricatáblák viszont csapnivalóan teljesítettek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

A kártevő egyedei fejlődésük bármely stádiumában fertőzőképesek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-27

Valószínűleg most az aranyszínű sárgaság lefegyverzése lesz a legnagyobb kihívás.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-26

Ezekben a napokban is zajlik a gondozatlan szőlőültetvények felszámolása a Dunántúlon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

A kormány március végéig az összes idáig meg nem hirdetett felhívást elérhetővé teszi.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-15

A badacsonyiak szerint túlzó és félreérthető a hivatal nyilatkozata. (Frissített)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.