hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1604
#1
Élelmiszer Online
2017-12-13

Karácsony előtt is válasszuk a termelői piacot – tanácsolja a földművelésügyi miniszter.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

2010 elejéhez képest már közel 17 ezres a csökkent a kiskereskedelmi üzletek száma.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A vasúti árufuvarozási korridor fontos ipari központokat kapcsol össze az Adriai-tengerrel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

A brit főváros polgármestere megtiltja iskolák környékén az új „junk-food” étkezdék létesítését. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Az élelmiszer-hulladék legnagyobb részét a háztartások termelik ki magukból.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

A kiadványukkal többek között általános betekintést kívánnak nyújtani a szervezet munkájába.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Megváltoznak az egyszerűsített foglalkoztatás és az illetékmentesség szabályai.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Az élelmiszerlánc csúcsán álló szereplők gyakran használják erőfölényüket piaci előnyszerzésre.(Frissített)

#9
Élelmiszer Online
2017-11-24

A hungarikum szabályozás partnerséget kínál a helyi közösségek, értékek számára.

#10
Élelmiszer Online
2017-11-22

A Magyar Telekom Csoport nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.