hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1571
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

A kormány saját feladatnak tekinti az öntözéses gazdálkodás elterjesztését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-17

Jelenleg több mint 1,6 millió hektár föld van az állam tulajdonában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-17

Az élelmiszerbiztonsági akcióterv három pillérre: a minőségi szabályozás, a hatósági fejlesztés, és a vásárlói szemlélet fejlesztése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A hazai termelés 40 százalékát a Kalocsai tartja a kezében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A felajánlások célba juttatásának nehézségei közvetve a Földet is súlyosan megkárosítják.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-10

"A Közös Agrárpolitikának a termelőket kell szolgálnia, ahogy az agrárpénzeket is a gazdáknak kell kapniuk."

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-05

2018. január 1-jétől ismét módosul a környezetvédelmi termékdíjról szóló törvény.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-05

A termékdíj 35 százalékos növelése ellehetetlenít és árat emel – véli az MRSZ és a DIMSZ.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

Az EU felszólította Magyarországot, hogy hangolja össze nemzeti áfaelőírásait az uniós szabályokkal.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

Ötven éves működés után megszűnt a kvótarendszer az Európai Unióban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.