hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-08

Nem támogatjuk a Latin-Amerikával tervezett uniós szabadkereskedelmet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-08

Sikeresen lezárták a tárgyalásokat az EU-Japán szabadkereskedelmi egyezményről.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A kisebb cégek gazdasági szerepét ecsetelték a Budapesten megrendezett WEDF előadói.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A német kancellár látja, hogy a Trump-kabinetben is meg van a hajlandóság a diskurzus továbbvitelére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-24

Idáig úgy tűnt, Nagy-Britanniát részesíti előnyben.

#6
Élelmiszer Online
2017-03-28

A csalássorozat miatt az EU importtilalmat léptetett életbe négy vállalat 21 feldolgozójával szemben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

A nagy kérdés az, a magyar exportőrökre hogyan hat a washingtoni és a londoni új irány.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-27

Felélénkítették a Mexikóval, Dél-Koreával és Svájccal kötött új kereskedelmi megállapodások.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

Az Európai Parlament jóváhagyta a gazdasági kapcsolatok mélyítését szolgáló CETA egyezményt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-18

Egyelőre még sok véleménykülönbség hátráltatja az EU és az USA közötti megállapodást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.