hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 199
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Szeptemberben 42 hektáron rendezi meg a NAK és a MEGFOSZ.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

Sajnos egyelőre titok fedi, hogy a szakértők szerint melyik az.

#3
Élelmiszer Online
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A résztvevők ezúttal a savas alvasztású termékek gyártásába nyerhettek mélyebb betekintést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-01

Több mint egy évtizede, a világ közel 160 országában ünneplik a Tej Világnapját június 1-jén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A kamara megtartotta „Zöldség-gyümölcs feldolgozás” című kétnapos szakmai felvilágosító rendezvényét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Júniustól mentes és nyers vegán ételek is kaphatók lesznek az intézmény két menzáján.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A legkorábbi fajták szedése már megkezdődött.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

3 nap alatt 60 ezren látogattak el a XXV. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokra.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-09

Szakképzéssel válaszol a Tesco a munkaerőpiaci kihívásokra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.