hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 175
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-19

Fejlődéséhez szükséges a hagyományokat az új igényekkel ötvözni tudó menüsorok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Pesten elkezdődött Európa egyik legnagyobb édesség tematikájú rendezvénye.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A résztvevők a gyakorlati napokon szakemberektől szerezhetnek ismereteket a gyártás folyamatáról.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

Nagy szerepük van a szektor húzóágazattá válásában. /FRISSÍTETT!/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

A napokban jelennek meg a 2017. II. féléves AMC pályázatok. Akár 50%-os támogatás is elnyerhető.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#7
Élelmiszer Online
2017-08-24

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Az államtitkár szerint a szoptatás kérdése néha távolról ugyan kicsinek tűnik, de jelentősége óriási.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-22

Csütörtökön 0 órától jövő hétfőn 24 óráig érvényes.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-14

Bemutatta új szántóföldi hibridjeit és hatékonynövényvédelmi megoldásait a Syngenta.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.