hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

Szűk időkeretben a Szent István-bazilika előtti téren is meg lehet majd kóstolni az édességet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Munkásságát már a második és a harmadik nemzedék viszi tovább.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A csapatépítők és csoportos programok segítségével lassan akár önfenntartóvá is válhatnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Vélhetőleg idén is több százezer ember fogja felkeresni a kézműves termékektől roskadozó standokat.

#6
Élelmiszer Online >> karácsony
2016-12-01

54 egysége parkolójában még halsátrakat is felállít a vállalat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-01

656 tonna édes ajándékot vásároltunk 3,4 milliárd forint értékben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-07

A kilencvenes mezőnyből a Vezúv nevű kreáció lett az idei Év fagylaltja. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-28

„Szerencsések vagyunk, az egymást követő generációk hasonlóan tehetségesek, és más és más erősségekkel rendelkeznek.” Kelényi Kolossal, a Szamos Marcipán tulajdonostársával, termelési és kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-15

Számos újdonsággal készül a karácsonyra a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.