hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 33
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Munkásságát már a második és a harmadik nemzedék viszi tovább.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A csapatépítők és csoportos programok segítségével lassan akár önfenntartóvá is válhatnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Vélhetőleg idén is több százezer ember fogja felkeresni a kézműves termékektől roskadozó standokat.

#4
Élelmiszer Online >> karácsony
2016-12-01

54 egysége parkolójában még halsátrakat is felállít a vállalat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-01

656 tonna édes ajándékot vásároltunk 3,4 milliárd forint értékben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-07

A kilencvenes mezőnyből a Vezúv nevű kreáció lett az idei Év fagylaltja. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-28

„Szerencsések vagyunk, az egymást követő generációk hasonlóan tehetségesek, és más és más erősségekkel rendelkeznek.” Kelényi Kolossal, a Szamos Marcipán tulajdonostársával, termelési és kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-15

Számos újdonsággal készül a karácsonyra a vállalat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-04

Próbaüzeme alatt az Esterházy-torta volt a sláger.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> életmód
2014-06-12

A gyümölccsel vagy virággal történő díszítés jelentős veszélyeket rejt magában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.