hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 380
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Csak nem hagyják már parlagon a tejtermékek gyártása közben keletkező mellékterméket!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Régi tetemekből a belvízen keresztül kapaszkodhatott a felszínre a baktérium.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

A gyártás és a hulladékképződés teljes folyamatának környezeti hatásait felmérték a brit kutatók.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-29

A 4 milliárd forintos beruházást a Claessens Group fogja megvalósítani a somogyi településen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-29

Célja a hazai növényi genetikai örökség fenntartása és gyarapítása, valamint az őshonos állatfajták megőrzése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

Jelentős nagyságú uniós forrás jut a különlegesség harmadik országban történő promóciójára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Mintegy 2,2 kilogrammal nőtt a sertéshúsfogyasztás éves szinten Magyarországon egy emberre vetítve.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Csak harmad annyi marhahúst eszünk, mint amennyi egészségügyileg indokolt lenne.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

A vizsgált vállalkozás nem rendelkezett engedéllyel a tevékenység folytatására.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-26

Lábra kapott és dinamikusan terjed az állatok között a TBC.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.