hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 361
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-11-08

 Az idei utolsó LIDL Beszállítói Akadémia a Magyar Hús Ízei Napja a húsok termékkörére fókuszált. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

A trend Kaliforniából indulva gyűrűzött be az Egyesült Királyságba.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-07

Magyar tejből készült termékek frissességéhez folyamatos innovációval járulnak hozzá.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az ágazat franciaországi helyzetét alaposan körüljárták a tanácskozáson.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-27

Az élősertés, a belsőségek és más állati termékek is felkerültek az orosz embargós listára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Különösen a vetőmag és takarmányozás, a tejfeldolgozás és szarvasmarha ágazatokban aktívak a magyar cégek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-19

A Miniszterelnökség közel 77 milliárd forint beruházási támogatást ítélt meg állattartó telepeknek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A támogatható területek terjedelmét is meghatározza a jogszabály.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-11

Majdnem 10 milliárd forinttal megemelte a Miniszterelnökség a szarvasmarha tartók támogatását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Az első félévben csak a szarvasmarha-állomány tudott növekedni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.