hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 334
#1
Élelmiszer Online
2017-07-12

Az itt gyártott baromfi vakcinát számos országba exportálják, a termelés 95%-a külpiacokra történik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A szarvasmarha-állomány mindenestre kivétel.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-27

A genetikusok szerint egykor minden ember laktózérzékeny volt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

Új, a szarvasmarhaféléket érintő támogatásigénylést megkönnyítő adatleválogatási lehetőséget fejlesztettek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-22

Hat év alatt megduplázódott a húshasznú tehénállomány.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-19

Az Agroprodukt Zrt. került a Bonafarm-csoporthoz.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-19

2018-ban 51 milliárd forinttal több jut erre a célra, mint tavaly.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-31

A baromfi, tojás, és friss tej áfacsökkentésnek pozitív hozadékai várhatóak a jövőben.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-30

A KSH előzetes adatai szerint a mezőgazdaság 3,8 százalékos aránnyal járult hozzá a bruttó hazai termék (GDP) termeléséhez 2016-ban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

A kaposvári, kisvárdai és nyírbátori üzem kapott exportengedélyt az országba.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.