hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 370
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-14

A KSH szerint a szarvasmarha létszám növekedése töretlen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A lassú, de folyamatos visszaesés egészen 2030-ig eltarthat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

2017-ben jutott illegális úton 8 szarvasmarhához és 35 darab juhoz a lefülelt hentes.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A cég megújította együttműködési megállapodását a szervezettel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-30

Egy tonna húst vont ki a forgalomból a Nébih Baranyában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A tárca államtitkárának elmondása szerint a szektor kibocsátása 2017-ben közel 2600 milliárd forint volt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az alapos áttekintés számos aspektusból megvizsgálja az ágazatban uralkodó viszonyokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A törvényszék megsemmisítette a termelők támogatásának megvonásáról szóló EB-határozatot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A tavalyi év kimagasló teljesítménye után valószínűsíthető volt a gyengülés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-11-08

 Az idei utolsó LIDL Beszállítói Akadémia a Magyar Hús Ízei Napja a húsok termékkörére fókuszált. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.