hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 390
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

Luxemburgban vitatták meg először hivatalosan a KAP 2020 utáni szabályozását illető jogszabályi javaslatokat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

A mezőgazdasági tárca kevesli a gazdák számára előirányzott uniós forrásokat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

2017 azonos időszakához képest az idei év első negyedében szinte minden állatfajból többet dolgoztak fel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A közelgő „Camembert-törvények” verték ki náluk a biztosítékot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-14

Miközben a tejhasznú állomány stagnál, a húshasznú marhatartás reneszánszát éli.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

2017-ben az előzetes adatok szerint a mezőgazdaság a hazai GDP termeléséhez 3,3 százalékkal járult hozzá.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

3 nap alatt 60 ezren látogattak el a XXV. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

Több mint két tonna jelöletlen állati mellékterméket vont ki a forgalomból a Nébih.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Csaknem 105 tonna élelmiszert vontak ki a forgalomból a hatóságok az elmúlt hónapokban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.