hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 348
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Megjelent a Magyar Államkincstár vonatkozó közleménye.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-11

A kifizetéseket az Államkincstár az uniós jogszabályban előírtaknál egy hónappal korábban teljesítette.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A húshozamuk is fokozatosan javul.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A Szolnoki Gulyásfesztivál nulladik napján tartották meg az eseményt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

Nagy szerepük van a szektor húzóágazattá válásában. /FRISSÍTETT!/

#6
Élelmiszer Online
2017-08-29

Szokatlan helyszíneken feltűnő haszonállatok, csodálkozó emberek – néhány jelenet az idei, 78. OMÉK-reklámfilmből.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-25

"Sokat tehetünk a Földért, ha elhagyjuk a szarvasmarha-fogyasztást és helyette zöldségeket fogyasztunk.”

#8
Élelmiszer Online
2017-08-23

Csak a sertésvágásokról jöttek pozitív hírek.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-18

Az egyetem szakemberei idén is részt vállalnak a rendezvény szakmai programjaiban.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-17

Kis Miklós Zsolt: augusztusban elkezdődik a gazdák értesítése a pályázati döntésekről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.