hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Élelmiszer Online
2017-09-01

Megbírságolhatják a pénztárnál eldobható, vagy egyszer használatos műanyag zacskót kínáló cégeket.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-07

Drágább zacskó vagy hozott zacskó?

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-05

Július elsejétől most már tényleg nincs több apelláta.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2015-08-18

Íme, néhány tanács, melyek betartásával elejét vehetjük a fölösleges kiadásoknak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-01

Így vehetünk minőségi terményeket biopiaci ár alatt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-08-31

Csak az egyszer használatosakat érintené a lépés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-17

Az Európai Parlament száműzné az üzletekből az ingyenes, vékony nejlonzacskókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-11-08

Többek között a "szennyező fizet" elv érvényesítése vetette jelentősen vissza az ilyen jellegű szatyrok kereskedelmi alkalmazását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-03-20

A szakértők szerint az lenne a legjobb megoldás, ha kötelezően fizetni kellene a most még többnyire ingyenes szatyrokért.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-02-15

Hogyan termelhetnek maguknak friss zöldséget és gyümölcsöt a városlakók? Kiválthatják-e a közösségi "ökofarmok" a hiper- és szupermarketeket?

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.