hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-05

Július elsejétől most már tényleg nincs több apelláta.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2015-08-18

Íme, néhány tanács, melyek betartásával elejét vehetjük a fölösleges kiadásoknak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-01

Így vehetünk minőségi terményeket biopiaci ár alatt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-08-31

Csak az egyszer használatosakat érintené a lépés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-17

Az Európai Parlament száműzné az üzletekből az ingyenes, vékony nejlonzacskókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-11-08

Többek között a "szennyező fizet" elv érvényesítése vetette jelentősen vissza az ilyen jellegű szatyrok kereskedelmi alkalmazását.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-03-20

A szakértők szerint az lenne a legjobb megoldás, ha kötelezően fizetni kellene a most még többnyire ingyenes szatyrokért.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-02-15

Hogyan termelhetnek maguknak friss zöldséget és gyümölcsöt a városlakók? Kiválthatják-e a közösségi "ökofarmok" a hiper- és szupermarketeket?

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2011-10-12

A Tesco működését a 2010/2011-es pénzügyi évben a magyar gazdaság támogatása, a hazai beszállítókkal való együttműködés, a munkahelyteremtés és a helyi közösségekkel való kapcsolat fejlesztése jellemezte.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-06-23

23 080 kreatív tervet, 527 077 szavazatot, 3 647 370 oldalletöltést hozott a SPAR rendkívül sikeres vitamintáska-tervező versenye.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.