hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 142
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Valószínűleg egy itthon gyártott gyorsfagyasztott termék okoz liszteriózist Európa-szerte a fogyasztókban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Biztonságos magyar tojást vásároljanak a fogyasztók - hívja fel a figyelmet a Tojásszövetség.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A palackozott üdítőital érintett tételei hébe-hóba opálos, úszó, lebegő pelyheket tartalmaztak.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-08

2021 után gyökeresen átalakulnak a biotermelés feltételei - a cél a fogyasztói bizalom erősítése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-28

A gyártók többsége egyre nagyobb kínálattal van jelen ebben a szegmensben, dacára a drágább árnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

Újabb szennyezett fűszerkömény tételre akadt a Nébih.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

Atropinos megbetegedésekről értesült a Nébih.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Teljeskörűen kívánják lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Több mint 5 tonna alapanyagot és helyben készített félkész ételt ki is vont a forgalomból.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

A filterrel évente több millió halálesetet meg lehetne előzni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.