hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 122
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-27

A szakmai konferenciát 11. alkalommal rendezte meg a NÉBIH és a WESSLING Hungary Kft.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-03

A megelőzéshez időbeli figyelmeztetés és felkészültség kell a FAO szerint.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-23

Frissített! A Real Nature Kft. válaszközleményével.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-20

Az élelmiszeripai vállalkozások nyomonkövetési rendszerét európai szintre kell emelni .

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-30

Atropin- és szkopolamintartalma miatt lehetetlenült el a termék értékesítése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-28

A buborékok viselkedéséből könnyen kideríthető, hogy mi az igazság.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-18

A NÉBIH összegyűjtötte, hogy mire figyeljünk, ha gyrososnál, lángossütőnél vagy fagylaltárusnál vásárolunk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-26

A NÉBIH fel is függesztette a falatozó működését.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-22

Egészen szeptember közepéig betárazhatunk.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-21

Higgyék el, jobb megfogadni a szervezet javaslatait!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.