hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 131
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

A tudatos táplálkozás elterjedésével egyre égetőbbé válik a kérdés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

Az EP új szabályozást hagyott jóvá a bioélelmiszerek elterjedése érdekében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-03

Műanyagdarabot találtak a Dániában előállított csokoládéban.

#4
Élelmiszer Online
2017-10-16

Az emberek mintegy 86 százaléka nem mos elég alaposan kezet. nagyobb figyelmet igényel az élelmiszerfeldogozás is.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-21

A hatósági vizsgálat haladéktalanul megkezdődött.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Holland, németországi és belgiumi telepekről származnak az érintett készletek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-05

Súlyos egészségkárosító hatásai lehetnek.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-26

Melyik zsiradék mire való? (Frissített!)

#9
Élelmiszer Online
2017-06-02

Életünk során akár 40 dekagrammnyi, az élelmiszerbe oldódott csomagolóanyagot is megeszünk. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-27

A szakmai konferenciát 11. alkalommal rendezte meg a NÉBIH és a WESSLING Hungary Kft.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.