hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 137
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

Újabb szennyezett fűszerkömény tételre akadt a Nébih.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

Atropinos megbetegedésekről értesült a Nébih.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Teljeskörűen kívánják lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Több mint 5 tonna alapanyagot és helyben készített félkész ételt ki is vont a forgalomból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

A filterrel évente több millió halálesetet meg lehetne előzni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Szerencsétlen esetben túlnyomás következtében az ital palackja akár szét is robbanhat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

A tudatos táplálkozás elterjedésével egyre égetőbbé válik a kérdés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

Az EP új szabályozást hagyott jóvá a bioélelmiszerek elterjedése érdekében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-03

Műanyagdarabot találtak a Dániában előállított csokoládéban.

#10
Élelmiszer Online
2017-10-16

Az emberek mintegy 86 százaléka nem mos elég alaposan kezet. nagyobb figyelmet igényel az élelmiszerfeldogozás is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.