hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 57
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-11

Egyszerre van jelen a világban a népesség-növekedésből eredő mennyiségi igény és a nyugat minőségi elvárása.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Szinte minden területen pozitív tendenciát tapasztaltak a szakemberek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

A skandalum csak kicsit változtatott a tojásfogyasztási szokásokon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Hétfőtől 12-17 százalékkal csökkenti tartósan a tojás fogyasztói árát a Lidl Magyarország.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A termelőknek sikerült a madárinfluenza miatt kiesett termelést pótolni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

Élelmiszer- és takarmánybiztonsági szempontból csak kevés magyar terméket talált veszélyesnek a rendszer.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Számos élelmiszerben mutattak ki fipronilt Németországban. A hatóságok megpróbálták eltitkolni.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-07

Az idén 30 éves Farm Tojás Kft. tojástermelő telepein nem használnak Fipronil tartalmú szereket.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-06

Lengyelországban fipronil rovarirtószerből találtak bőven határérték feletti nyomokat tyúkhúsban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.