hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 51
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Számos élelmiszerben mutattak ki fipronilt Németországban. A hatóságok megpróbálták eltitkolni.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-07

Az idén 30 éves Farm Tojás Kft. tojástermelő telepein nem használnak Fipronil tartalmú szereket.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-06

Lengyelországban fipronil rovarirtószerből találtak bőven határérték feletti nyomokat tyúkhúsban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Fazekas Sándor az állategészségügyi ellenőrzések szigorítását szorgalmazta.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-01

A Koronás Tojás védjegyet  használó tojástermelő vállalkozások  is önkéntes fipronil-vizsgálatokat kérnek.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-29

Hogyan vizsgálják a tojásbotrány legfőbb gyanúsítottját? Sci-fibe illik a módszer.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-28

A Tojásszövetség egyetértéssel csatlakozik az országos főállatorvos felhívásához.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-25

Az Országos Főállatorvos szerint a termelők is tehetnek a fipronil ügy mielőbbi lezárásáért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

Volt egy téves riasztás is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

Az illetékes hatóságok a szennyezett termékeket ki is vonták a forgalomból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.