hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1535
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

183 pályázó nyerhet a Tesco közösségépítő kezdeményezése keretében.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A Kárpát-medencei borkultúra mélyreható bemutatásának szentelnék a komplexumot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Auchan
2018-02-15

A programban hasznosított termékek közé bekerültek a zöldségek és a gyümölcsök is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-15

Február 28-ig lehet pályázni a Civil Iránytű Alapítvány és a Syngenta programjára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Mintegy 170 millió forintot fordított társadalmi és jótékonysági célokra a SPAR 2017-ben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

Az FM államtitkára elismerő szavakkal illette a kormány ágazati intézkedéseit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-08

Nem támogatjuk a Latin-Amerikával tervezett uniós szabadkereskedelmet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#10
Élelmiszer Online
2018-02-06

Élelmiszer-hamisítás, eredetiség igazolása, nyomonkövetés és biztonság.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.