hirdetés
2018. december. 13., csütörtök - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1657
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Nemzetközi húsmarhatenyésztési tanácskozás, összefoglaló, második rész.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Európa-szintű húsmarhatenyésztési tanácskozás zajlott Lengyelországban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-07

Közel 300 pályázat érkezett a Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjára.

#4
Élelmiszer Online
2018-12-07

55 nagy konyhai robotgépet tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Sikeresen lezárult a szakmai egyeztetés a magyar kormány és az Európai Bizottság között.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A harmadik negyedévében a beruházások volumene 22,1 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

A TVE által górcső alá vett készülékek közül 9 kapott 4-es vagy annál több pontot a 0-tól 5-ig húzódó skálán.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-26

V4 agrárkamarái: garantálni kell az uniós finanszírozás folytonosságát.

#9
Élelmiszer Online
2018-11-23

4600 Kárpát-medencei magyar gazda fogott össze a magyarok kenyere – 15 millió búzaszem programban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

A gazdák számára könnyen átláthatóvá kell tenni, hogy miként jutnak hozzá a támogatásokhoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.