hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1450
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az AKI idén is megszervezte „Az agrár-kockázatkezelési rendszer 2016. évi tapasztalatai” című workshopját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A pusztító konfliktusok és a klímaváltozás is hozzájárulnak a lesújtó arányhoz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Az OMÉK után megmaradt, fogyasztható élelmiszerek nem lesznek az enyészeté.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A 2017. szeptember 8-i határidőig két szervezet nyújtott be küldöttjelölt-listát a novemberi választásokra.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-08

A Mudi a legkevésbé ismert fajtájú, és bekerült a Hungarikumok Gyűjteményébe.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-08

Az edzés náluk csoportos étkezéssel kezdődik, mivel sok gyermek ekkor jut először ételhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A NAK higiéniai képzéseket tervez bevezetni a baromfitartók számára.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-07

Eddig 343 ezer hiteligénylést nyújtottak be, és 258 ezren már használják is a kártyát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Egész Európában gyengén teljesítettek az ültetvények.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Összesen 90 millió forintos keretösszegből kaphatnak támogatást a kiválasztott résztvevők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.