hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1494
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Az #énjövőm program a Coca-Cola Hellenic csoport külföldi kezdeményezésének hazai változata.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-20

Mintegy kétszáz áruházban szervez karácsonyi adománygyűjtést a Magyar Élelmiszerbank.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A hivatást jelenleg kitanuló diákok rekord száma még mindig édeskevés a szükséges munkaerő biztosítására.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Egy háromoldalú megállapodás keretében hozták létre az adatszolgáltatási szisztémát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-15

Az „Ön választ, mi segítünk” programra ezúttal is több száz civil szervezet pályázott.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-14

Az online kereskedelmi oldalak több mint egyharmada megsérti az uniós fogyasztóvédelmi jogot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Tavaly 32 ezer reklámnál 65 ezer panaszt kezeltek az európai önszabályozó szervezetek.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-09

A KEF mintegy 20 tagszervezetének vezetői a horvátországi Karancs (Karanac) községben tartottak egyeztetést.

#9
Élelmiszer Online
2017-11-09

16 különböző márkájú, összesen 50 mikrohullámú sütőt tesztelt laboratóriumban a Tudatos Vásárlók Egyesülete.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Az új nemzetközi drogerista képzést októberben 70 dm-es munkatárs végezte el.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.