hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1595
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Magyarországon is megkezdi működését a fenntarthatóságot vizsgáló egyik legrangosabb minősítő szervezet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

Idén nyolcadik évébe lépett a Magyarok Kenyere program.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

A gyorsan változó adózási környezet kihívást jelent a nagyvállalatok számára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Agrárkamara: sok a kockázat az uniós költségvetés-tervezetben.

#5
Élelmiszer Online
2018-07-04

Együttműködnek a kelet- és közép-európai államok pékszövetségei.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Világszerte egyre több L’Oréal munkatárs önkénteskedik a Citizen Day-en.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Várhatóan hónapokon belül megjelenik az új útmutató.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

A precíziós nemesítés lehet az egyetlen megoldás a szántóföldi növénytermelés bevételének gyarapítására.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

Attól félnek, hogy egy irányelv küszöbön álló kiterjesztésétől ki fognak szorulni az európai piacról.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-25

2022-ig mintegy 12 milliárd forint áll rendelkezésre a génmegőrzési célok megvalósítására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.