hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 306
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Egy amerikai cég az USA-ban immár legálisan hozta forgalomba „fűvel” gazdagított folyékony termékét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Decemberben 2,1 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál. (Frissített)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Ha nem, végképp lecsúszott róla, mert épp a napokban meglovasították.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Az EU első alkalommal hagyott jóvá bor esetében határokon átnyúló oltalom alatt álló eredetmegjelölést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Óriásit ugrott a tojás ára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A fermentált ételek és italok világszerte egyre fontosabb elemei az egészségtudatos táplálkozásnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

2017 tavaszán a világ eddigi legnagyobb borászati szakvására volt a ProWein.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A vaj éves szinten hatalmasat drágult.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Az égetett szeszes italok forgalma egy év alatt meghaladta a 80 milliárd forintot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.