hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 317
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Összességében az élelmiszerek ugyanezen időszak alatt drágultak.

#2
Élelmiszer Online
2018-03-26

Az egész országra kiterjedő vizsgálatot az FM élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára rendelte el.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

125 éves története során először fog saját szeszes italt árulni a Coca-Cola.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-08

A szeszes italok, a dohányáruk, valamint az élelmiszerek drágultak a legnagyobb mértékben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Nem esztétikai okokból nőtt össze a szín a márkával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-02

Pálinkához csak mezőgazdasági eredetű etil-alkohol használható.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-01

A Húsvétkor hagyományosan fogyasztott, valamint a szezonális élelmiszereket ellenőrzik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Eredetvédelmi fórumot tartottak Székesfehérváron

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-14

Az ország 2017-ben 198,6 millió rekesz bort értékesített a határain kívül.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Pontosította az EU a párlatok megnevezésének használatát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.