hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 331
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Próba szerencse.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

Az italt elméletileg csak az Egyesült Királyságban lehet majd megvásárolni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Nem lesz 5 százalékos áfakulcs.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

Az együttes az egyik híres daláról nevezte el a párlatot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A környezetbarát találmány változatait koktélokkal párosítva bocsátja áruba a vállalat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

Folynak a tárgyalások a NETA-ról, úgy tűnik a legfonotosabb célt sikerült elérni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Az elmúlt egy évben a járműüzemanyagok, valamint a dohányáruk ára nőtt jelentős mértékben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Minap lezárult ellenőrzési akciója során a vállalkozások negyedénél talált valamilyen szabálytalanságot a NAV.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az Európai Bizottság több alkalommal is megfogalmazott kritikája miatt kerülhet sor az intézkedésre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.