hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 299
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A vaj éves szinten hatalmasat drágult.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Az égetett szeszes italok forgalma egy év alatt meghaladta a 80 milliárd forintot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A lakosság ünnepi asztalra szánt kiadásai akár a 200 milliárd forintot is megkörnyékezhetik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

Az EU és Kanada kipróbálja milyen, amikor kereskedelmi megállapodást kötnek egymással.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Lassan az önvezető autók is kigurulhatnak a közutakra…

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Célja a térség ikonikus szeszes italának népszerűsítése.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

Az előző esztendő azonos időszakához képest csökkent a dohánytermékeknél jövedékiadó-bevétel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

A Finlandia új reklámfilmje meditatív és hipnotikus.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-23

Fazekas Sándor: Magyarország részt vállalhat a kazah mezőgazdaság fejlesztésében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.