hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 585
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A burgonya, friss zöldség, gyümölcs - 14,5 százalékkal lett magasabb tavalyhoz képest.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A hatóság idén kiemelt figyelmet fordított a fűszerezett, pácolt, előkészített húsokra, a grilltermékekre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Látványos a visegrádi országok növekedésének lassulása.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

A vállalat továbbra is hisz a hipermarket formátumú üzletekben, ám jelentős átalakításokat is tervez.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

A SPAR már július végén elindította a tanévkezdési akciókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-21

Kik és hol számíthatnak NAV-revizorokra? – Itt a friss lista.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Mind a belső tér, mind a kínálat tartalmaz új elemeket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A rapsictól több mint 7 kg halat koboztak el a hatósági szakemberek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A bővüléshez a legtöbb nemzetgazdasági ág hozzájárult.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Június elején újabb áruházak csatlakoztak a vállalat többszörösen díjazott karitatív programja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.