hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Egyik rangos elismerés után a másikat kapták a COOP Gazdasági Csoportjának dolgozói a Kereskedelem Napján.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az Európai Unióban idén 1,5 százalékos lesz a növekedés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az ágazat franciaországi helyzetét alaposan körüljárták a tanácskozáson.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A Mitiszol rendezvény célja az organikus borok népszerűsítése és a innovatív termékek bemutatása.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az ALDI szakácsai a nyári fesztiválokon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Sikerrel zárult a magyar mezőgazdaság legnagyobb hazai rendezvénye.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarország legfőbb exportterméke az élelmiszer és élő állat termékcsoport volt a szigetországba.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-07

A gazdaszervezetek mintegy 400 négyzetméteren mutatkoznak be, 122 kiállítóval.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-23

A legkülönfélébb komlós, szűretlen és tanksör specialitásokkal várja a látogatókat a DreherFeszt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.