hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 308
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

A gyümölcsösültetvény-összeírás előzetes adatait rekordidő alatt publikálta a KSH.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Új gyümölcsfeldolgozó üzemet adott át a Nógrád megyei Berkenyei Faluszövetkezet.

#3
Élelmiszer Online
2018-05-10

Egy kutatásban a gyümölcsöknek 73, a zöldségeknek 41%-a tartalmaz növényvédő szert.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Megállapodott az EU Mexikóval, Japánnal és Szingapúrral. Hazai termékek is profitálhatnak. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

A márciusi hideg időjárás súlyos rügykárokat okozott.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

Az Unicum limitált kollekcióján idén a Halott Pénz került a palackra. Becsatlakozott a Dorko is. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A piac konyhája című konferencián.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-28

A Costes étterem séfje alkotta meg az OMV új szendvicskínálatát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-26

Még 3 napig tölthető online a gyümölcsösültetvény-összeírás kérdőíve.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.