hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 299
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

Az élelmiszer fogalma ma már több mint maga a termék.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

A szigorodó csomagolóipari szabályozásokról, és új technológiákról rendeztek a Sirhán konferenciát. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Európai uniós rendelet írja elő a felmérést. (Frissített)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Dolgozókon és influencereken keresztül.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Az alapos áttekintés számos aspektusból megvizsgálja az ágazatban uralkodó viszonyokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az idénygyümölcsökkel, –zöldségekkel nem lehet melléfogni.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-05

Magyarországon az utóbbi időszakban évente 45-70 ezer tonna szilva terem.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-01

Egy hét és minden szilvás lesz Szarvason: 3 napos jubileumi ünnepre készül a szarvasi szilva fesztivál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.