hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 293
#1
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-05

Magyarországon az utóbbi időszakban évente 45-70 ezer tonna szilva terem.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-01

Egy hét és minden szilvás lesz Szarvason: 3 napos jubileumi ünnepre készül a szarvasi szilva fesztivál.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-17

Szent István-nap alkalmából bemutatják a Kárpát-medencei tájegységek és nemzetiségek gasztrokultúráját.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-17

Görböc, Rozs és Szalmaláng: ez a három termék nyerte az idén a Magyar Pékszövetség versenyét.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-14

Saját vetőmagjait és gyümölcseit mutatja be a Farmer Expón a Debreceni Egyetem

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Nem igaz, hogy nincs egyszerre finom és egészséges édesség!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

A Balatoni habos mogyoró és a Pöttyös Panni érdemelte ki a megtisztelő kitüntetést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Az elhúzódó kánikula sokat ronthat a minőségükön.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.